اصولی: آلترناتیو برای رحمتی؟! دروغ است
اصولی: آلترناتیو برای رحمتی؟! دروغ است
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پس از شنیدن شایعه آلترناتیو برای رحمتی با وطنخواه مدیرعامل تیم صحبت کردم و باید بگویم که این شایعه هرگز صحت ندارد و دروغ است.

به گزارش حاشیه ورزش، در حالی که سید مهدی رحمتی با پدیده قرارداد سه ساله داشته و فصل گذشته نیز عملکرد قابل قبولی را با توجه به تمام مشکلات مالی و مالکیتی به نمایش گذاشت روز گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکراتی با آلترناتیوهای سرمربی پدیده برای فصل آینده مطرح شد که این موضوع از سوی رئیس هیات فوتبال خراسان و عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال رد شد.

احسان اصولی در همین رابطه به خبرنگار ورزش سه گفت: اگر مسئولیت تیم پدیده به عهده ما هست چنین چیزی اصلا صحت ندارد. من در حد مسئولیت خودم من وقتی این مورد را خواندم با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم و چنین چیزی صحت ندارد و این شایعه هم مثل بازگشت رحمتی به دروازه بی‌پایه و اساس است.

رئیس هیات فوتبال خراسان با بیان اینکه این روزها همه هم و غم تعیین تکلیف امتیاز پدیده است، متذکر شد: ما مکاتبات درون استانی داشتیم و خواستیم که در این خصوص اظهارنظر کنند و همانطور که با مصوبه ستاد تدابیر ویژه استان، بهره‌برداری از تیم واگذار شد الان هم تحت بررسی استان است تا جوانب را برای انتقال امتیاز به یک خریدار موجه بسنجد.

اصولی از اعلام نام مالک بعدی باشگاه پدیده خودداری کرد و گفت: در این زمینه گفتگوهایی انجام شده اما انشاالله پس از نهایی شدن آن را هم به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.
  • منبع خبر : ورزش سه