اظهار نظر عجیب سرمربی عراق درباره پیروزی ایران برابر هنگ کنگ
اظهار نظر عجیب سرمربی عراق درباره پیروزی ایران برابر هنگ کنگ
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پیروزی برابر هنگ کنگ را سخت توصیف کرد و به پیروزی قاطع ایران برابر این تیم هم واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال عراق در دیدار برابر هنگ کنگ توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری بعد از بازی گفت:امشب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و به هدف خود دست پیدا کنیم. بازی سختی بود اما مهم کسب سه امتیاز بود. بازی کردن برابر تیمی که با 10 بازیکن در یک فضای 60 متری دفاع می کند ماموریت بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: من بازی های بسیاری را دیده ام که در آن تیم های بزرگ برابر تیم های ضعیف تری که فقط به دفاع می پردازند به مشکل خورده اند.فوتبال بازی سختی است. بدون شکل می توانیم بهتر از این هم بشویم. بله ایران با نتیجه سه بر یک هنگ کنگ را شکست داد اما آنها هم فرصت های زیادی خلق نکردند و روی بعضی از اتفاقات فوتبالی و حالت های معین به گل رسیدند.

کاتانچ در پایان گفت: خوشبختانه در هر دو بازی خود در دور برگشت به پیروزی دست پیدا کرده ایم. به صراحت بگویم که شرایط به خوبی پیش نمی رود. مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و 10 روز در اتاق های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی بینم و حتی نمی دانم چه می خورند و فقط آنها را در تمرین می بینم. شرایط سخت است. به صراحت بگویم سخت ترین دوران مربیگری خود را تجربه می کنم.