اعتراض به سبک خیلی محترمانه!
اعتراض به سبک خیلی محترمانه!
پس از گل دوم استقلال به مس رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی نارنجی‌پوشان به سمت داور آمد و اعتراض خود را نسبت به پنالتی دوم آبی‌ها به شکلی محترمانه اعلام کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در دقیقه ۵۳ این دیدار مهرداد رضایی با خطای رودی ژستد نقش بر زمین شد و احساس درد کرد. این مساله باعث شد تا تیم پزشکی مس رفسنجان به زمین بیاید و این بازیکن را مداوا کند.

داور مسابقه در دقیقه ۵۸ این دیدار بازهم به نفع آبی‌ها پنالتی گرفت. این تصمیم داور اعتراض شدید مس رفسنجان را به همراه داشت اما اعتراض نارنجی‌پوشان نتیجه‌ای نداشت تا یامگا بازهم دروازه شاگردان ربیعی را باز کند.

پس از این پنالتی، ربیعی با داور بازی صحبت کرد و به شکلی محترمانه سعی داشت اعتراض خود را نسبت داور اعلام کند و محمدحسین ترابیان پس از انجام صحبت‌های لازم با سرمربی مس رفسنجان به جریان بازی بازگشت.

در اواسط نیمه دوم بازی، محمد ربیعی به علت صحبت با کادر فنی تیمش، رفت و آمد قابل توجهی از کنار خط به نیمکت داشت و مشغول تغییر تاکتیک‌های فنی تیمش بود.

در دقیقه ۷۵ بازی، سید حسین حسینی احساس ناراحتی کرد و روی زمین افتاد. کادر پزشکی استقلال با وجود این مساله به زمین مسابقه آمد و به مداوای دروازه‌بان آبی‌ها پرداخت.

ابوالفضل جلالی در دقیقه ۸۴، به جای جعفر سلمانی به زمین مسابقه آمد و موفق شد برای اولین بار برای استقلال به میدان برود.

فرصت طلبی عالی امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۷ منجر به گل سوم استقلال شد. این بازیکن پس اولین گل خود برای استقلال خوشحالی منحصر به فردی داشت و بازیکنان استقلال هم دور او حلقه شادی ایجاد کردند.