اعتراض گواردیولا به هواداران لیورپول و عذرخواهی کلوپ
اعتراض گواردیولا به هواداران لیورپول و عذرخواهی کلوپ
پپ گواردیولا می‌گوید در جریان باخت منچسترسیتی مقابل لیورپول سکه‌هایی از سوی هواداران لیورپول به سمت او پرتاب شد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، در جریان هفته دهم لیگ فوتبال جزیره، تیم لیورپول به مصاف منچسترسیتی رفت و در یک بازی بسیار حساس توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تک گل این بازی توسط محمد صلاح در دقیقه ۷۶ زده شد. فیل فودن در دقیقه ۵۳ توانست برای تیمش گلزنی کند که این گل پس از بررسی VAR مردود اعلام شد.

گواردیولا از این تصمیم عصبانی بود، حتی قبل از این که داور مانیتور کنار زمین را نگاه کند، او به سمت هواداران لیورپول چرخید و اعتراض کرد.

پپ گواردیولا گفت: دفعه بعد هواداران لیورپول این کار را بهتر انجام خواهند داد، و سکه‌های‌شان به من اصابت خواهد کرد. آن‌ها به شدت توهین کردند و به سمت من سکه پرتاب کردند. این‌جا آنفیلد است. داور قبل از بازی با دستیار من و یورگن صحبت کرد و گفت مراقب رفتارهای‌مان در کنار زمین باشیم. در هر صورت این‌ها اتفاقاتی است که در هر دیدار ممکن است رخ دهد. ما باختیم چون اشتباه کردیم چون با یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کردیم.

لیورپول متعهد شده است که هوادارانی را که به سمت گواردیولا سکه پرتاب کردند را شناسایی کند و مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم کند.

سخنگوی باشگاه لیورپول گفت: ما از حادثه پرتاب اشیا به سوی پپ گواردیولا مطلع هستیم. این رفتار کاملا غیرقابل قبول است و استانداردهای رفتاری ما در آنفیلد نیست. این حادثه با استفاده از دوربین‌های مدار بسته به طور کامل بررسی خواهد شد و کسانی که مجرم شناخته شوند مجازات خواهند شد و مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم می‌شوند.

در طرف دیگر یورگن کلوپ در اواخر بازی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد. این مربی بعد از بازی گفت:‌ کارت قرمز تقصیر من است، من در آن لحظه بیش از حد عصبی شدم. البته باید بگویم که در آن صحنه واقعا روی محمد صلاح خطا شد و خیلی ناراحت شدم که داور این صحنه را خطا اعلام نکرد.

 

 

 

ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه