اعتراف مورینیو بعد از پیروزی تیمش
اعتراف مورینیو بعد از پیروزی تیمش
ژوزه مورینیو اعتراف کرد که رم خوش شانس بود که مقابل ویتسه پیش افتاد و توانست برنده این دیدار شود.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، در شروع مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال کنفرانس اروپا و از دور رفت رقابت ها رم ایتالیا در هلند به دیدار ویتسه آرنهم رفت و با یک گل به برتری رسید. سرخیو اولیویرا پرتغالی در واپسین ثانیه های نیمه نخست برای جالوروسی گلزنی کرد. این بازیکن در نیمه دوم و در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا بازی برگشت دو تیم را که هفته بعد در المپیکو برگزار می شود از دست دهد.

به این ترتیب این دیدار با برتری یک گُله رم به پایان رسید. شاگردان مورینیو قبل از دیدار هفته بعد برابر ویتسه باید در سری A ایتالیا برابر اودینزه قرار گیرد.

مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اعتراف می‌کنم، ما مستحق برنده شدن در نیمه نخست بازی نبودیم. ما کاری برای زدن آن گل انجام ندادیم، مشکلاتی داشتیم و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم. از نظر دفاعی به خوبی بازی را کنترل کردیم، بازی واقعاً بازی سختی بود. ورتوت و سرجیو امروز به خوبی خط هافبک را کنترل نکردند، اما نیمه دوم متفاوت بود. من نمی گویم کریستانته بهتر از ورتوت است، فقط این که تیم بهتر کار کرد.

این سومین برد متوالی ۱-۰ رم در تمامی رقابت‌ها بود. به نظر می رسد مورینیو به مرور در حال تثبیت شیوه فوتبالی خود به تیم رم است.

مورینیو در ادامه گفت:‌ ما از روز اول سعی کردیم تلاش کنیم تیم خوبی بسازیم. اکنون ممکن است ثبات بیشتری داشته باشیم، ما برای اولین بار پس از مدت ها تقریباً یک تیم کامل داریم. قوی‌تر هستیم، بازیکنان ذخیره بیشتری داریم، یکدیگر را بهتر درک می‌کنیم، عمل‌گراتر شدیم و در مجموع شرایط برای ما نسبت به ماه قبل بهتر است.

مورینیو دو بازی قبلی تیمش در لیگ را از دست داده بود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم را دو بازی محروم و ۲۰ هزار یورو جریمه کرد و این مربی بالاخره بعد از دو هفته روی نیمکت نشست.