اعتراف ژاوی بعد از شکست: کسب جام با وجود رئال سخت است
اعتراف ژاوی بعد از شکست: کسب جام با وجود رئال سخت است
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از شکست غیرمنتظره برابر آلمریا، اعتراف کرد که با وجود تیم بزرگی مثل رئال مادرید کسب قهرمانی در لالیگا سخت است.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از مارکا، بارسلونا شکست غیرمنتظره‌ای را در رقابت‌های لالیگا تجربه کرد.

آبی‌اناری‌ها بهترین فرصت برای دو رقمی کردن اختلاف با رئال مادرید را از دست دادند. شاگردان ژاوی با پیروزی برابر آلمریا می‌توانستند اختلاف خود را با رئال به ۱۰ امتیاز افزایش دهند اما در این بازی خارج از خانه با یک گل شکست خوردند.

ژاوی بعد از بازی گفت: من بسیار ناراحت هستم. به نظرم این بدترین بازی فصل ما به‌ویژه در نیمه نخست بود. اصلا شور و شوق لازم برای پیروزی را نداشتیم. روز سختی بود با این حال ما همچنان با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم. از هواداران خود عذرخواهی می‌کنیم. قهرمانی در لالیگا ماموریت سختی برای ما شده است.

او ادامه داد: بازیکنان کمی خسته بودند و این به خاطر سفر اخیری بود که به منچستر داشتیم. من تصمیم گرفتم که از سیستم چرخشی استفاده کنم. متاسفانه فرصت‌های طلایی گلزنی را از دست دادیم و در نهایت بازنده این بازی شدیم. برای رسیدن به گل دست به هر کاری زدیم. آلمریا با ریسک بزرگ بازی کرد. به نظرم در نیمه دوم بسیار بهتر کار کردیم اما در نهایت همه چیز از دست رفت و بازنده بازی شدیم.

او درباره دریافت کارت زرد پنجم و غیبت در بازی برابر والنسیا گفت: این اشتباه من بود. باید این جریمه را تحمل کنم.

ژاوی درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لالیگا گفت: به نظرم با وجود رئال مادرید قهرمانی در لالیگا سخت است. ما به رقابت خود ادامه می‌دهیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد. بسیار ناراحت هستیم و احساس ناامیدی می‌کنیم چرا که روز شکست نبود.