اعلام حمایت کاپیتان برزیل از سرمربی موقت
اعلام حمایت کاپیتان برزیل از سرمربی موقت
کاسمیرو، کاپیتان تیم ملی برزیل، معتقد است که کار برای جام جهانی آینده از حالا شروع شده است.

به گزارش حاشیه ورزش

کاسمیرو، ستاره خط میانی یونایتد، بعد از فصل باشگاهی موفقی که در جمع شیاطین سرخ داشت به اردوی تیم ملی برزیل ملحق شد تا این تیم را در دو دیدار دوستانه همراهی کند؛ او در ترکیب اصلی تیم رامون منزس برای بازی با گینه حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را نیز به دست بسته بود.

ستاره 31 ساله سلسائو با ابراز امیدواری به تیم ملی کشورش گفت: “ما در یک برهه و چرخه جدید قرار داریم. آماده سازی برای جام جهانی آینده از هم اکنون شروع می‌شود.”

در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون نیمکت برزیل به گوش می‌رسد کاسمیرو با اعلام حمایت از رامون منزس، سرمربی موقت برزیل، گفت: “همواره پیروزی از اهمیت بالایی برخوردار است ولی ما به عنوان قدیمی‌های تیم حمایت خود را از منزس اعلام و می‌خواهیم از او حمایت کنیم چرا که در حال حاضر سرمربی ماست.”

وقتی برزیل در دقایق پایانی صاحب ضربه پنالتی شد، کاسیمرو خیلی سریع توپ را تحویل وینیسیوس داد تا این بازیکن در دیداری که به افتخارش ترتیب داده شده بود نیز گلزنی کند. ستاره یونایتد در مورد کاری که کرد گفت: “مهم بود که در یک زمان و مکان خاص چنین کاری صورت بگیرد. وینیسیوس بازیکن بزرگی است و صدای او را همه می‌شوند. افراد زیادی او را حمایت می‌کنند چرا که این وظیفه همه ماست.”