اقدامات استقلال، فرار رو به جلو است
اقدامات استقلال، فرار رو به جلو است
مسئول کمیته رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان شکایت و اقدامات باشگاه استقلال در پی حواشی پیش آمده در بازی با ذوب‌آهن را فرار رو به جلو دانست

احمدرضا هادی در گفت‌وگو باحاشیه ورزش، در پی شکایت باشگاه استقلال از فیلمبردار صداوسیما، باشگاه ذوب‌آهن و هیات فوتبال استان اصفهان و درگیری کادر فنی استقلال با فیلمبردار و مسئول رسانه‌ای هیات استان در پایان دیدار ذوب‌آهن و استقلال، درباره این حواشی، اظهار کرد: هیچ پروتکلی در موضوع دوربین سیار برای لیگ کشور اعلام نشده و باید اعلام کنم این دومین بار بود که در ایران این نوع فیلمبرداری انجام می‌شد. قطعا آزمون و خطاهایی دارد و نقاط ضعف و قوت بررسی شده و قانون‌گذاری شود. اما رفتار فردی همچون آقای نکونام که برای شخص من بسیار قابل احترام است، جالب نیست  که بخواهند به فیلمبردار برچسب بزنند.

وی افزود: شاید، تکرار می‌کنم شاید اشتباهی انجام شده که با یک گفت‌وگو دوطرفه قابل حل بود، اما اینکه پس از آن موضوعات مختلفی را در رسانه‌ها پیش کشیده و برچسب بزنند، به نظرم یک فرار رو به جلو است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به شکایت باشگاه استقلال از هیات فوتبال اصفهان، خاطر نشان کرد: فارغ از هر اتفاقی که در آن بازی افتاد، هیچ کنش‌ و واکنشی نسبت به نظریات تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال نشان نخواهیم داد و تمامی مستندات و مدارک از درگیری آقای نکونام به عنوان یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران که پس از بازی علاوه بر فیلمبردار با خود من نیز اتفاق افتاد، به کمیته انضباطی ارسال شده است. ایشان صحبت‌هایی کردند که حتی قابل بازگو نیست و امیدوارم اینگونه حرکات باشگاه استقلال فرار رو به جلو نباشد.

هادی با رد اینکه خبرنگاران اصفهانی کنفرانس خبری سر مربی استقلال را تحریم کردند، تصریح کرد: من به عنوان مجری کنفرانس و مسئول رسانه‌ای هیات فوتبال اصفهان می‌گویم به هیچ عنوان این اتفاق از سوی خبرنگاران انجام نشد و طی تماس من با مدیر رسانه استقلال ایشان اعلام کردند که آقای نکونام در نشست خبری شرکت نخواهند کرد.

او تاکید کرد: ویدویی که از تحریم خبرنگاران منتشر شد مربوط به مصاحبه‌های میکسدزون بود و هیچ ربطی به کنفرانس خبری نداشته است. اینکه بخواهیم به برخی موضوعات دامن بزنیم خوب نیست. شاید حرکت باشگاه استقلال فرار رو جلو است.

  • منبع خبر : ایسنا