الان می‌توانم بگویم دوست دارم اینتر قهرمان شود
الان می‌توانم بگویم دوست دارم اینتر قهرمان شود
سرمربی تیم رم ابراز امیدواری کرد تیم سابقش عنوان قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های فوتبال اینتر و آ اس رم شنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک اینتر به پایان رسید. اینتر با این پیروزی ۷۲ امتیازی شد و با یک امتیاز بیش‌تر نسبت به آث میلان در صدر جدول قرار گرفت. رم نیز با ۵۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

ژوزه مورینیو، سرمربی اینتر بعد از این دیدار گفت: اینتر اینتر است، آن‌ها بهترین تیم سری آ با بازیکنانی عالی از هر نظر هستند، اما با تمام احترام، “حیوانات” زیادی در تیم آن‌ها وجود دارد. حیوانات به معنی خوب! ما باید امروز کامل می‌بودیم که این‌طور نشد. ما خوب کار کردیم، اما کامل نبودیم. بازی بدون گل بود و ما آن موقعیت بزرگ را با ضربه سر مانچینی داشتیم، ۱۰ ثانیه بعد آن‌ها به گل رسیدند. گل دوم هم بعد از این که توپ را از دست دادیم زده شد. ما شجاعت بازی کردن و ادامه دادن را داشتیم. ترجیح می‌دهم بعد از سه ماه مقابل تیمی که از ما قوی‌تر است شکست بخورم، بنابراین حرفی برای گفتن ندارم. ما سعی کردیم موقعیت گل ایجاد کنیم، اما آن‌ها در این کار خوب هستند، من اصلا از عملکرد تیمم ناامید نیستم. اگر امروز با یک تیم میانه جدول روبه‌رو می شدیم، مطمئناً پیروز می‌شدیم. اینتر دو سال آنتونیو کونته را داشت، حالا سیمونه اینزاگی را دارد؛ آن‌ها از نظر تاکتیکی بسیار باهوش و متبحر هستند. اگر مشکلی برای آن‌ها ایجاد کنید، راه حلی برای آن پیدا خواهند کرد.

او درباره داوری این دیدار نیز گفت: داور بازی سختی داشت، چون اینتر برای اسکودتو تلاش می‌کرد و ما برای کسب سهمیه. برای سوزا داور بازی خوشحالم چون او داور بی‌تجربه‌ای است اما دو تیم هم به او کمک کردند. اگر هفته گذشته به جای دی بلو، سوزا را داشتیم، سه امتیاز مقابل ناپولی را کسب می‌کردیم.

رم تنها نماینده باقی مانده ایتالیا در اروپا است و روز پنج‌شنبه در اولین بازی نیمه نهایی لیگ کنفرانس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال رم اضافه کرد:‌ اکنون ما نیاز به استراحت داریم و رویای رسیدن به فینال لیگ کنفرانس را دنبال کنیم که روز پنج‌شنبه بسیار سخت خواهد بود. همان‌طور که گفتم، اگر قرار بود ببازم، ترجیح دادم مقابل تیمی قوی‌تر ببازم.

این اولین بازگشت مورینیو در سری آ به‌عنوان حریف اینتر از زمان کسب سه گانه در سال ۲۰۱۰ به ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا بود و از او استقبال گرمی شد و در دقایق پایانی دست خود را به نشانه تشکر بالا برد.

سرمربی پرتغالی در پایان گفت:‌ من عاشق اینتر هستم، اینتر عاشق من است، اما می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم. بدیهی است که می‌توانم بگویم اکنون دیگر مجبور نیستیم با اینتر، میلان، رم یا ناپولی بازی کنیم، بنابراین اکنون می‌توانم بگویم که دوست دارم اینتر اسکودتو را ببرد.

قبلاً نمی‌توانستم این را بگویم چون با این تیم‌ها بازی داشتیم زیرا کسب برد کار من است و ما برای بردن دستمزد می‌گیرم.