الدحیل مسابقه می‌دهد پرسپولیس استراحت می‌کند
الدحیل مسابقه می‌دهد پرسپولیس استراحت می‌کند
نگاهی به برنامه مسابقات لیگ قطر مشخص می‌کند حریف بعدی تیم پرسپولیس فردا مسابقه دارد اما پرسپولیس استراحت می‌کند

 به گزارش حاشیه ورزش در طول روزهای گذشته بارها شاهد مصاحبه های انتقادی کارشناسان فوتبالی در ارتباط با تعطیلات مسابقات لیگ برتر بوده‌ایم.

در شرایطی که تیم پرسپولیس باید دوشنبه دهم مهرماه آماده بازی مقابل الدحیل قطر در شهر دوحه شود این تیم تمام مسابقاتش در حد فاصل بازی النصر تا دیدار مقابل الدحیل را تعطیل شده دید و تنها با یک بازی دوستانه مقابل نساجی به مصاف حریف بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود!

این در حالی است که تیم الدحیل در حد فاصل بازی هفته اول تا دوم ۳ مسابقه داشت. تیم الدحیل پس از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان در دیدار هفته چهارم لیگ قطر مقابل الغرافه با نتیجه ۳ بر دو شکست خورد. بازی این تیم مقابل السد در چارچوب مسابقات جام حذفی بنا بر دلایلی کنسل شد اما این تیم فردا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت دوحه باید در چارچوب هفته پنجم در زمین تیم المریخه ته جدولی به میدان برود.

انجام دو مسابقه در حد فاصل دیدار اول و دوم تیم الدحیل مشخص می‌کند سرمربی آرژانتینی این تیم و دست‌اندرکاران لیگ برتر قطر می‌دانند هرچه این تیم بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد با فرم بهتری به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

ضمن اینکه با این برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر قطر نیز برای مخاطبان و طرفداران فوتبال این کشور احترام خاصی قائل می‌شوند. این برخلاف اتفاقات لیگ برتر ایران است. مسابقاتی که به هر بهانه‌ای تعطیل می‌شود و حالا شاهدیم که پرسپولیس آخرین بار در تاریخ هشتم شهریور ماه به میدان رفته و تا امروز هنوز یک مسابقه هم نداده است.

منبع :خبرورزشی

  • منبع خبر : خبر ورزشی