المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیاست
المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیاست

سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران می گوید که امیدوار است بهترین نتایج برای تیم ملی والیبال ایران رقم بخورد. به گزارش حاشیه ورزش، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران در حاشیه مراسم بدرقه اولین گروه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو گفت: از نظر من المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا غیر از […]

سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران می گوید که امیدوار است بهترین نتایج برای تیم ملی والیبال ایران رقم بخورد.

به گزارش حاشیه ورزش، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران در حاشیه مراسم بدرقه اولین گروه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو گفت: از نظر من المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا غیر از فوتبال است و برای هر ورزشکاری شرکت در این رقابتها افتخار است. دومین باری بوده که این سهمیه برای والیبال ایران به دست می آید. تمام انگیزه و انرژی خود را برای این رقابت ها خواهیم گذاشت.

او ادامه داد: مسابقات لیگ ملت ها را با سختی پشت سر گذاشتیم و این مسابقات بیشتر جنبه تدارکاتی و آماده سازی برای المپیک بود. سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم گرفت در لیگ ملتهای والیبال ترکیب اصلی ایران را برای حضور در المپیک پیدا کند. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک بگیریم که قطعا کار سختی داریم.

موسوی درباره تدارکات لازم برای اعزام به المپیک گفت: اکنون زمان انتقاد و صحبت کردن نیست. به شخصه اهل گله و نِق زدن نیستم اما اتفاق خاصی نسبت به دوره های گذشته نیفتاده است. باید بگویم که شرایط فدراسیون والیبال مانند همیشه خوب است.