النصر در پی جلب رضایت AFC/ تلاش سعودی‌ها نتیجه می‌دهد؟
النصر در پی جلب رضایت AFC/ تلاش سعودی‌ها نتیجه می‌دهد؟

با وجود آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که دیدار نماینده‌های ایران با عربستان در زمین بی‌طرف خواهد بود اما طرف عربستانی اصرار دارد که در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الرای، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی‌طرف برای بازی‌های […]

با وجود آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که دیدار نماینده‌های ایران با عربستان در زمین بی‌طرف خواهد بود اما طرف عربستانی اصرار دارد که در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الرای، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی‌طرف برای بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان همچنان برقرار است. به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های استقلال و النصر عربستان که به ترتیب میزان الهلال و تراکتور هستند درخواست کرد که زمین بی‌طرف را برای میزبانی خود انتخاب کنند.

باشگاه النصر عربستان با وجود فرصت دو هفته‌ای که AFC داده همچنان اصرار دارد که در ورزشگاه خانگی خود از نماینده ایران پذیرایی کند.

النصر در نامه‌ای رسمی دیگری که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بر حق میزبانی خود از تراکتور اصرار دارد و اعلام کرده که می خواهد در ورزشگاه مرسول مبارک از نماینده ایران پذیرایی کند.

پرسش این است که آیا عربستانی ها موفق می‌شوند که AFC را متقاعد کنند؟ اگر آنها موفق شوند تکلیف دیدار استقلال و الهلال چه خواهد شد؟