النصر: چمن آزادی اصلا خوب نبود
النصر: چمن آزادی اصلا خوب نبود
بازیکن النصر از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.

بازیکن النصر از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش : ، النصر عربستان در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. محمد قاسم، بازیکن النصر و بهترین بازیکن این دیدار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به لطف خدا توانستیم بازی خوبی ارائه کردیم. از کیفیت چمن ورزشگاه راضی نبودیم و اصلا کیفیت خوبی نداشت با این حال توانستیم این وضعیت را کنترل کنیم و پیروز از ورزشگاه خارج شویم.

او در واکنش به این که آیا پرسپولیس توانست حریف سرسختی برایشان باشد؟ گفت: من اینجا حضور ندارم که پرسپولیس را تحلیل کنم. من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. ما عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. ما بعد از اینکه گل‌ زدیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما توانستیم به بازی عرض دهیم و خطوط را به نحو احسن کنترل کنیم. ما سعی کردیم از توپ‌های پشت مدافعان استفاده کنیم. تیم ما بهترین عملکرد را داشت و پیروز شد. در حالی که بازی بدون تماشاگر بود توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این اولین گام ما بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم.

بازیکن النصر در واکنش به حضور در این بازی بدون تمرین در ورزشگاه آزادی بیان کرد: تیم ما خودش را حفظ کرد. ما زمان کافی برای تمرین کردن نداشتیم. ما دیر آمدیم و بهترین تصمیم دیروز این بود که ریکاوری کنیم.

منبع : ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا