امامی: نذر کرده بودم طلا بگیرم و مدالم را به فرزند شهید صدرزاده اهدا کنم
امامی: نذر کرده بودم طلا بگیرم و مدالم را به فرزند شهید صدرزاده اهدا کنم
دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای آسیا گفت: قبل از رقابت‌های آسیایی نذر کردم برای کسب مدال طلا و حل مشکم، مدالم را به خانواده شهید صدرزاده تقدیم کنم.

یونس امامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهدای مدال طلای آسیا به فرزند شهید مصطفی صدرزاده، اظهار کرد: قبل از رقابت‌های آسیایی بر سر مزار شهید گمنام فدراسیون کشتی نذر کردم اگر به طلای آسیا برسم و از سوی دیگر مشکلی که دارم حل شود، مدال طلای خود را به خانواده این شهید عزیز تقدیم کنم. در این‌باره با رییس فدراسیون کشتی و مربیان نیز صحبت کردم که با استقبال آن‌ها مواجه شد و خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلای آسیا، این مدال را در مراسمی به فرزند این شهید بزرگوار تقدیم کنم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای آسیا، در ادامه درباره شرایط خود در اردوی تیم ملی، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال می‌کنم. در حال حاضر نفراتی که در رقابت‌های جهانی نروژ به مدال طلا رسیدند، به همراه من و عموزاد که در رقابت‌های قهرمانی کشور و آسیایی قهرمان شدیم، در اردو حضور داریم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات پیش‌رو و هر رویدادی که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، آماده مبارزه هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. امیدوارم در نهایت با کسب نتایج لازم، بتوانم برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنم.