امباپه: شایسته دریافت توپ طلا هستم
امباپه: شایسته دریافت توپ طلا هستم
کیلیان امباپه، کاپیتان جوان تیم ملی فرانسه، خود را شایسته دریافت جایزه توپ طلا می داند.

به گزارش حاشیه ورزش

کیلیان امباپه در شبی که یونان با همه توان خود برای گل نخوردن دفاع می کرد تک گل فرانسه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ گلی که برای پیروزی و حفظ صدرنشینی شاگردان دیدیه دشان در گروه دوم انتخابی جام ملت های اروپا کافی بود.

ستاره خط حمله فرانسه در هفتادمین بازی خود برای تیم ملی کشورش چهلمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا با 24 سال و 5 ماه اولین فرانسوی تاریخ باشد که قبل از 30 سالگی شمار گل های ملی خود را به 40 می رساند.

بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی
فکر نمی کردم کاپیتان شوم ولی مربی آمد و در این مورد با من صحبت کرد. نه گفتم به کاپیتانی تیم ملی فرانسه کار بسیار دشواری است.
ما یک تیم استثنایی داریم. هم تیمی هایم بهترین شرایط را برای من فراهم می کنند تا به عنوان کاپیتان بهترین عملکرد را داشته باشم.

شرایط سخت بعد از جام جهانی 2022
شرایط بسیار سختی در خارج از زمین مسابقه شاهد بودیم. مردم خیلی در این مورد با من صحبت می کردند. خیلی ها از من تشکر می کردند ولی چرا تشکر؟! من فقط به شکست فکر می کردم و از آن ناراحت بودم.

آیا شایسته توپ طلا هستی؟
صحبت کردن در مورد یک جایزه انفرادی دشوار است چرا که باید همواره خود را ارتقا دهید و این کار سختی است که همواره مورد رضایت عموم قرار داشته باشید. با این وجود فکر می کنم معیارهای لازم برای کسب این جایزه را دارم و پاسخ به سوالان مثبت است!

یک گل تا رسیدن به میشل پلاتینی
نزدیک شدن به رکورد بازیکن بزرگی چون پلاتینی اتفاق بسیار خاصی است. او یک اسطوره ماندگار است و یک نماد برای فوتبال و همه مردم فرانسه به شمار می رود.