ام‌باپه کورسوی امید گالتیه
ام‌باپه کورسوی امید گالتیه
طبق اعلام روزنامه اکیپ کیلیان ام‌باپه تنها کورسوی امید گالتیه برای خروج از بحران است.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه به خاطر آسیب‌دیدگی در هفته‌های اخیر برای پاری سن ژرمن به میدان نرفته است و این باعث شده تا تیم نتایج ناامید کننده‌ای را کسب کند و وارد بحران شود.

ام‌باپه در دیدار برابر مارسی در جام حذفی، پاری سن ژرمن را همراهی نکرد و همین باعث شکست تیم و حذف شدن از جام حذفی شد. این مهاجم سرشناس در آخرین بازی تیم پاریسی در لیگ هم برابر موناکو غایب بود و در این بازی هم شاگردان گالتیه شکست خوردند.

ام باپه در دیدار برابر بایرن مونیخ که با پیروزی تیم آلمانی به پایان رسید تنها نیم ساعت فرصت بازی کردن پیدا کرد که البته طبیعی بود بعد از سه هفته در شرایط خوبی قرار نداشته باشد.

پاری سن ژرمن بعد از سه شکست پیاپی در بحران قرار گرفته است و حتی بعضی از رسانه‌های فرانسوی از مذاکره مدیر ورزشی این باشگاه با ژوزه مورینیو برای جایگزینی گالتیه سخن به میان آورده‌اند.

روزنامه اکیپ نوشت که گالتیه سخت در تلاش است که بعد از سه شکست پیاپی تیم را از بحران خارج کند و برابر لیل در هفته بیست و چهارم به پیروزی برساند.

این روزنامه معتبر فرانسوی نوشت: گالتیه برای خروج از بحران به ام‌باپه پناه برده است و امیدوار است که این بازیکن با کمک مسی و نیمار در دیدارهای پیش رو مشکل خط حمله تیم را برطرف کنند.

گالتیه به خوبی می‌داند که برای ماندن در پاری سن ژرمن نیاز به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا است البته کار این تیم برای جبران شکست برابر بایرن مونیخ اصلا آسان نیست آن هم در شرایطی که بازی برگشت در آلمان برگزار می‌شود.