امری: احساسی وصف ناپذیری دارم
امری: احساسی وصف ناپذیری دارم
سرمربی ویارئال از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا غرق در شادی است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، ویارئال با هدایت اونای امری دست به کار بزرگی زد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر بایرن پرستاره به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

امری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحال هستم و نمی توانم احساسات خود را بیان کنم. ما حرفه‌ای هستیم و به کار خود ادامه می‌دهیم با این حال نمی‌توانیم احساسات خود را هم مخفی کنیم. بازی بزرگی را به نمایش گذاشتیم. نتیجه بسیار خوبی که در اسپانیا کسب کردیم باعث شد تا امشب جشن صعود بگیریم.

او ادامه داد: چاره‌ای جز دفاع کردن برابر بایرن مونیخ نداشتیم. وقتی برابر تیم بزرگ و پرستاره‌ای چون بایرن بازی می‌کنید باید هم آرایش دفاعی به خود گرفت. فرصت‌هایی را روی دروازه حریف خلق کردیم و خوشبختانه از یکی از آنها بهره گرفتیم. ما برابر حریف بزرگ خود با احترام بازی کردیم و این دلیل پیروزی ما است. باید از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لذت برد.

امری در پایان گفت: برای رسیدن به این مرحله تیم های بزرگی را از پیش رو برداشته ایم. ما در مرحله قبل یووه را شکست دادیم و اکنون هم باعث حذف بایرن مونیخ شدیم. امیدوارم که بتوانیم یک تیم بزرگ دیگر را از پیش رو برداریم و راهی فینال شویم.

به احتمال خیلی زیاد ویارئال در مرحله بعد به مصاف لیورپول برود.