امضای تفاهم نامه سازمان ورزش و فدراسیون ناشنوایان
امضای تفاهم نامه سازمان ورزش و فدراسیون ناشنوایان
امضای تفاهم نامه سازمان ورزش و فدراسیون ناشنوایانسازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه‌ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.

 

به گزارش حاشیه ورزش در ابتدای این دیدار، تیشه گران به ارائه گزارشی کوتاه از قدمت و فعالیت‌های فدراسیون متبوع خود پرداخت و گفت: این فدراسیون نزدیک ۶۵ سال قدمت دارد و با فعالیت در ۱۸ رشته فعال ورزشی و قهرمانی مطلق در رشته‌هایی همچون جودو، کشتی و تکواندو، پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده‌ایم.
وی سپس از حضور اوجاقی در رأس هرم مدیریتی سازمان ورزش ابراز خرسندی کرد و افزود: به دکتر زاکانی احسنت می گوییم که فردی از جنس و بدنه ورزش با سابقه قهرمانی های جهانی را به ریاست این سازمان منصوب کرد زیرا حضور ایشان مایه برکات زیادی برای جامعه ورزش است.
رئیس فدراسیون ناشنوایان کشورمان ضمن اشاره به نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی و شهروندی، از مشکلات پیش روی جامعه قهرمانی ورزش ناشنوایان کشورمان سخن گفت و با تدبیر و کمک مدیرعامل سازمان به راهکارهای مطلوب و مشترکی نیز دست یافت.

اوجاقی: به ورزش نگاهی عدالت محور داریم
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز از رویکرد سازمان متبوع خود در خصوص توسعه ورزش شهروندی به منظور دستیابی به اهداف عالی اخلاقی یاد کرد و افزود: ورزش یک هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای ایجاد نشاط اجتماعی، سلامت جسمی و روحی، هویت بخشی به محلات و انسجام خانوادگی که در سایه نگاهی عدالت محور قابل تحقق است.
وی در ادامه تصریح کرد: نگاه عدالت محور الزاما به معنای یکی دیدن همه اقشار نیست بلکه تبعیض‌های مثبت- یعنی توجه بیشتر به اقشاری که نیازمند کمک و حمایت بیشتر هستند- عدالت اجتماعی را محقق می‌کند و ما نیز بر اساس تدابیر مدیریت کلان شهری و فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، در این راستا حرکت می‌کنیم.
اوجاقی در ادامه به حضور ۷۰۰ هزار نفری شهروندان در جریان رقابت‌های قهرمان شهر اشاره کرد که طی آن بانوان و آقایان در دو بخش جداگانه و هر کدام در ۱۰ رشته مختلف ورزشی از کف محلات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت برترین‌های تهران شناسایی و استعدادهای ناب ورزشی به جامعه قهرمانی معرفی می‌شوند.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری توسط روسای هر دو نهاد ورزشی امضا شد

منبع :ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه