امضای قرارداد النصر با اسپانسر 760 میلیارد تومانی
امضای قرارداد النصر با اسپانسر 760 میلیارد تومانی
تیم فوتبال النصر عربستان برای فصل جدید رقابت های لیگ عربستان، قراردادی 760 میلیارد تومانی با یک اسپانسر جدید امضا کرد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، تیم فوتبال النصر در هفته نخست رقابت های لیگ عربستان، با نتیجه 4 بر یک از سد ضمک گذشت. نکته ای که در این بازی جلب توجه می کرد، پیراهن ساده النصر بدون درج هیچ اسپانسری روی کیت این تیم بود که اکنون خبر رسیده مشکل این تیم در امضای قرارداد با حامی مالی خود حل شده است.

 

روزنامه الکاس خبر داد که نام شرکت حامی جدید النصر قرار است جلوی پیراهن این تیم درج شود و این باشگاه سعودی موفق شده است با اسپانسر جدید خود قراردادی 100 میلیون ریالی (معادل با 760 میلیارد تومان) به امضا برساند و از دیدار بعدی روی پیراهن این باشگاه درج می شود.

لبته این مبلغ هزینه پرداختی و ثابت اسپانسر به النصر است و این باشگاه قرار است از این حامی مالی خود پاداش هایی را نیز دریافت کند. ضمن اینکه، این باشگاه سعودی قرار است با 2 شرکت دیگر برای درج روی پیراهن خود قرارداد همکاری امضا کند.

دیگر اسپانسرهای النصر قرار است روی بازوی بازیکنان و قسمت بالای پیراهن از پشت سر را اشغال کند. این حامیان مالی نیز مبلغ قابل توجهی را به این باشگاه پرداخت می کنند به نحوی که میزان دریافتی النصر از اسپانسرهای روی پیراهن به هزار میلیارد تومان می رسد!

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار می شود.