امیدوارم با فرناندز طلسم چندساله هندبال شکسته شود
امیدوارم با فرناندز طلسم چندساله هندبال شکسته شود

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: انتخاب فرناندز به عنوان سرمربی تیم ملی کمک خوبی به تیم ملی هندبال ایران است، همه باید تلاش کنند تا طلسم چند ساله شکسته شود. به گزارش حاشیه ورزش سعید برخورداری  بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: شخصا آقای مونتایا فرناندز را می‌شناسم، کمک مربی […]

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: انتخاب فرناندز به عنوان سرمربی تیم ملی کمک خوبی به تیم ملی هندبال ایران است، همه باید تلاش کنند تا طلسم چند ساله شکسته شود.

به گزارش حاشیه ورزش سعید برخورداری  بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: شخصا آقای مونتایا فرناندز را می‌شناسم، کمک مربی تیم ملی قطر و سرمربی تیم ملی رومانی بوده است. همچنین در چند تیم باشگاهی رومانی فعالیت داشت و در کل مربی کارکشته و خوبی است.

ملی‌پوش هندبال گفت: با توجه به زمان کمی که تا مسابقات قهرمانی آسیا و انجام اردوهای تیم ملی مانده کار سخت است. جمع کردن بازیکنان دشوار است خصوصا که تمرینات تیم‌های اروپایی نیز کم کم شروع می‌شود و باید لژیونرها در تمریناتشان حاضر شوند. این‌ها کار را برای هماهنگی و داشتن تیم منسجم در مدت زمان کم سخت می‌کند.

برخورداری گفت: در نهایت فکر می‌کنم انتخاب فرناندز می‌تواند کمک خوبی به تیم ملی ایران باشد. علم روز اسپانیا در همه دنیا شناخته شده است، مربیان اسپانیایی دارای بهترین روزومه‌ها و نتایج هستند. قطعا جذب این مربی خیلی خیلی می‌تواند کمک کننده باشد.

وی در خصوص کسب سکوهای آسیا و مجوز حضور در مسابقات جهانی گفت: تیم ملی ایران با توجه به‌ امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا نیازمند داشتن تماشاچی است، اگر تا روز برگزاری مسابقات امکان حضور تماشاگران در مسابقات فراهم نشود تیم ملی خیلی ضرر خواهد زد. تماشاگران یک انرژی مضاعف به بازیکنان می‌دهند اما با توجه به شرایطی که در ایران به لحاظ شیوع کرونا وجود دارد فکر می‌کنم این امکان فراهم نشود.

وی گفت: همه باید تلاش کنند و دست به دست هم دهند و از فرصتی که هست استفاده کنند تا تیم ملی ایران همانطور که لیاقتش را دارد به جام جهانی صعود کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و طلسم چند ساله‌ای که بعد از جام جهانی ۲۰۱۵ ایجاد شده شکسته شود.

برخورداری گفت: شاکله تیم ملی باید هر چه سریعتر مشخص شود تا با شروع اردوها و هماهنگی بازیکنان به لیاقتی که در آسیا دارد برسد و جهانی شود.

دروازه‌بان تیم العربی قطر در خصوص فصل بعدی اش با این تیم گفت: با تیم العربی قطر قرارداد ۳ سال و نیم دارم. با توجه به اینکه هم من و هم تیمم فصل خوبی را داشتیم فصل بعد هم تلاش می‌کنیم تا هم از عناوین قهرمانی مان در کشور قطر دفاع کنیم و هم در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شویم.

وی در پایان گفت: ما در دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا سوم شدیم و همه تلاشمان این است بتوانیم دوباره قهرمان آسیا شویم. امیدوارم بتوانم با العربی فصل خوبی را داشته باشم. تمرینات فصل جدید نیز تقریبا از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) آغاز می‌شود.