امید ایران به ساق پای شماست
امید ایران به ساق پای شماست
در حالی که تیم ملی فوتبال از گوشه و کنار با مشکلات مختلف مواجه شده، ملی‌پوشان ایران همچنان با جدیت و اتحاد در اردوی این تیم حضور دارند و برای موفقیت در جام جهانی، تلاش می‌کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، هر چه برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مشکل برخورد و تیم ملی از سفر به کانادا بازماند و بدون برنامه‌ریزی روشنی راهی قطر شد، بازیکنان تیم ملی خم به ابرو نیاوردند و همچنان با عزم و اراده بالای خود در تمرینات حضور دارند.

وقتی کانادا در راه‌ آماده‌سازی جام جهانی، جلوی پای تیم ملی سنگ اندازی کرد و برنامه‌ریزی‌های تیم ملی را به هم ریخت، مشخص نبود که چه برنامه‌ای پیش روی ایران خواهد بود ولی ملی‌پوشان ایران با اتحاد و همدلی موجود در تیم ملی – که منجر به خروج از بحران و صعود از انتخابی جام جهانی در بحرین شد – در تمرینات حضور یافته‌اند و بدون توجه به این اتفاقات منفی و اظهارات نگران‌کننده کارشناسان از وضعیت حاکم بر تیم ملی دارند.

برگزاری اردوی تیم ملی در قطر و زیر گرمای دوحه هم تاکنون مانع به هم خوردن حلقه اتحاد تیم ملی نشده و بازیکنان با تجربه مانند حاج‌صفی، ابراهیمی، آزمون، طارمی و بیرانوند در کنار بازیکنان جوان مانند حسین‌زاده، حردانی، صیادمنش و همچنان با جدیت و شادابی بالا در تمرینات حضور دارند و قدم‌های خود را به سمت موفقیت در جام جهانی بر می‌دارند.

با وجود مشکلاتی است که برای این تیم به وجود آمده و مانع از این شد که تیم ملی دو یا سه بازی تدارکاتی را در این پنجره بازی‌های ملی برگزار کند و چه بسا گاهی باعث ناامیدی هواداران و کارشناسان از تبعات احتمالی این شرایط در قطر شدند، مشاهده تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه حاکی از اتحاد و تلاش بازیکنان ایرانی در اردوی این تیم است.

پیش از این بازیکنان ایرانی نشان داده‌اند که با وجود تمام کاستی‌ها، تا آخرین قطره عزم و اراده خود را پای موفقیت‌های ایران گذاشته‌اند و دست از تلاش نکشیده‌اند و پرچم ایران را در حماسه ملبورن، جام جهانی ۹۸ فرانسه، انتخابی جام جهانی در سال ۲۰۱۴ در سئول، جام جهانی ۲۰۱۸ و در دیدار با مراکش، اسپانیا و پرتغال بالا برده‌اند تا هر ایرانی به داشتن تیمی که فراتر از پتانسیل‌های خود تلاش می‌کند، ببالد.

در بحبوبه اخبار منفی و لغو دیدارهای دوستانه، یوزهای ایران امید اول مردم هستند تا مقابل رقبای تا بن دندان مسلح غلبه کنند و نمایش آبرومندانه‌ای را به نمایش گذارند. این روحیه و جدیت را می‌توان در چهره تک تک بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی رویت کرد که با تمام توان و تلاش خود، سعی در کم کردن تاثیر آماده‌سازی نامناسب تیم ملی دارند.

در این دوره از جام جهانی هم که مشکلات از گوشه و کنار سد راه مسیر آماده‌سازی ایران شده، همچنان بازیکنان تیم ‌ملی با عزم و اراده و با جدیت در تمرینات جدیت به خرج می‌دهند تا در قطر ۲۰۲۲ هم برخلاف کم و کاستی‌ها، نمایش درخشانی را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا که بهترین شرایط را برای آماده‌سازی خود دارند، به نمایش بگذارند.

مطمئنا ذره ذره موفقیت‌ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر وجود بازیکنان و مربیانی است که مشکلات بارها سد راه آن‌ها شده و در همین روزها هم در حالی که همه کشورها در مناطق خوش آب و هوا حضور دارند، آن‌ها در قطر و در آب و هوای گرم این کشور تمرین می‌کنند و هیچ مدیر و مسئولی نمی‌تواند موفقیت‌های تیم ملی را ثمره مدیریت خود بداند و در روزمه کاری خود به آن اشاره کند چرا که کم کاری‌ها و سوء مدیریت بر هر کسی آشکار است.

امروز هم چشم امید مردم و فوتبال دوستان ایران به ساق پای بازیکنان و مربیان تیم ملی است تا بر مشکلات غلبه کنند و نتایجی را در قطر رقم بزنند که ایرانی‌ها را برای ساعاتی به وجد بیاورد و هر کسی از دیدن تیم ملی در جام جهانی ذوق زده و خوشحال شود.