امید رونالدو و النصر به قهرمانی افزایش یافت
امید رونالدو و النصر به قهرمانی افزایش یافت
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان برای الاتحاد خوش یمن نبود و این تیم در استادیوم ملک عبدالله با نتیجه 2 بر یک مغلوب التعاون شد تا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در ادامه فصل جذاب تر دنبال شود.

در این دیدار التعاون توسط فهد الرشیدی به گل نخست رسید. پاس فهد الناصر به پشت مدافعین، نصیب فهد شد و این بازیکن با یک ضربه روی پای دیدنی دروازه مارسلو گروهی را باز کرد تا برخلاف تصورات، این میزبان باشد که به گل نخست دست یابد.

پس از این گل، الاتحاد حملات خود را به روی دروازه حریف افزایش داد. رومارینیو می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه تماشایی او را راغد نجار، سنگربان التعاون با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

در دقیقه 59 اتفاقات جنجالی در بازی رخ داد. پس از اینکه داور بازی خطای سعد الناصر به روی رومارینیو را خطای پنالتی اعلام کرد، بعد از دقایقی، اتاق VAR به قاضی میدان اعلام کرد که خطا بیرون از محوطه جریمه بوده است. داور نیز پنالتی را به یک ضربه کاشته تبدیل کرد اما بعد از چند ثانیه خود به کنار زمین رفت تا صحنه را مورد بررسی قرار دهد که در نهایت او تشخیص داد خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده است.

دقایق بعد التعاون به گل دوم نیز رسید. پاس سعد یسلام در پشت محوطه جریمه به فهد الرشیدی رسید و در شرایطی که این بازیکن تعادلش را از دست داد، ضربه اش را روانه دروازه الاتحاد کرد که شوت او وارد دروازه شد تا این بازیکن ضمن بریس در این مسابقه، التعاون را به گل دوم برساند.

در ادامه تیم شهر جده اختلاف را کاهش داد. پاس احمد مسعود از سمت چپ در دهانه دروازه به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن که به سمت توپ شیرجه زده بود، توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. در ادامه و در شرایطی که داور 15 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد، در نهایت التعاون با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا شگفتی بزرگی را رقم بزند.

با شکست الاتحاد، حالا النصر و رونالدو به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شدند. در شرایطی که پنج هفته تا پایان لیگ عربستان فرصت باقی است، الاتحاد با 59 امتیاز صدرنشین است و النصر با 56 امتیاز در تعقیب زرد و مشکی پوشان شهر جده است.