امیری: قوی‌تر برمی‌گردیم
امیری: قوی‌تر برمی‌گردیم
هافبک پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس از این شرایط خارج می‌شود و قوی‌تر برمی‌گردد

به گزارش حاشیه ورزش :وحید امیری پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که منتظر صعود تیم بودند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با تمام وجودم به نمایندگی از بازیکنان از همه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد. ما اتفاقات سخت‌تر از این هم برایمان افتاده است. در فینال آسیا آن اتفاقات افتاد اما با قدرت برگشتیم. مطمئن باشید که قوی‌تر برمی‌گردیم.

او درباره اعتراض هواداران به اعضای تیم گفت: در همه جای دنیا همین است و در چنین بازی‌هایی که تیم نیاز به برد دارد و شکست می‌خورد، هواداران واکنش‌ نشان می‌دهند اما به هر حال همه دیدند که بچه‌ها از اول تا آخر بازی تمام وجودشان را گذاشتند. به نظرم بچه‌های ما امروز کم نگذاشتند و این اتفاقات فوتبال است. هواداران بالاخره ناراحت می‌شوند و امیدوارم ناراحتی‌شان را همین جا تخلیه کنند. ما هم به اندازه هواداران ناراحت هستیم. با این حال شک نکنید که بازیکنان ما قوی‌تر برمی‌گردند.

امیری در خصوص وضعیتش و در پاسخ به این سوال که به داربی می‌رسد یا نه؟ بیان کرد: در حال تلاش هستم که به داربی برسم.

او درباره علت باخت پرسپولیس به الدحیل گفت: این دیگر فوتبال است. ما موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم. ناراحتی‌ هواداران به حق است. بالاخره اینجا پرسپولیس است و کسی حق ندارد به جز پیروزی به چیزی فکر کند. ما نزدیک دو، سه ماه مرتب درگیر سرماخوردگی و مصدومیت بودیم. امروز روی نیمکتمان کسی را نداشتیم. محمدمهدی احمدی که تا حالا بازی نکرده بود، امروز به زمین رفت. این مسائل تاثیر داشت.

هافبک پرسپولیس درباره اختلاف بازیکنان با مدیریت باشگاه هم بیان کرد: این مسائل روی شکست تیم تاثیر نداشت.

  • منبع خبر : ایسنا