انتخاب پر ریسک هم اتاقی‌های والیبال
انتخاب پر ریسک هم اتاقی‌های والیبال

هم‌اتاقی بازیکنان والیبال ایران در المپیک توکیو مشخص شدند. به گزارش حاشیه ورزش، گروه نخست ورزشکاران المپیکی ایران شب گذشته تهران را به مقصد توکیو ترک کرد. آن‌ها ابتدا به دوحه رفتند و پس از ۲ساعت، از دوحه به توکیو سفر کردند. کاروان ایران عصر امروز (یک‌شنبه) وارد فرودگاه شهر توکیو شد اما حدود پنج […]

هم‌اتاقی بازیکنان والیبال ایران در المپیک توکیو مشخص شدند.

به گزارش حاشیه ورزش، گروه نخست ورزشکاران المپیکی ایران شب گذشته تهران را به مقصد توکیو ترک کرد. آن‌ها ابتدا به دوحه رفتند و پس از ۲ساعت، از دوحه به توکیو سفر کردند.

کاروان ایران عصر امروز (یک‌شنبه) وارد فرودگاه شهر توکیو شد اما حدود پنج شش ساعت معطل شدند تا کارهای لازم برای خروج از فرودگاه انجام شود.

طبق اخبار به دست آمده هم‌اتاقی بازیکنان والیبال ایران در المپیک توکیو مشخص شدند. بر این اساس (سعید معروف با امیر غفور)، (محمد موسوی با مسعود غلامی)، (جواد کریمی با  علی‌اصغر مجرد)، (میلاد عبادی‌پور با میثم صالحی)، (صابر کاظمی با آرمان صالحی) و (مهدی مرندی با مرتضی شریفی) هم اتاق خواهند بود.

باتوجه به شیوع کرونا و ترس از مثبت شدن تست بازیکنان، ملی پوشانی که پست یکسانی دارند باید در اتاق‌های جدا از هم قرار گیرند تا در صورت مثبت شدن تست یکی از بازیکنان کادر فنی نگران جایگزینی در آن پست نباشد. البته لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ برای ایران تجربه بسیار خوبی بود و قطعا سرپرست تیم ملی والیبال به این نکته توجه خواهد کرد.

طبق اسامی اعلام شده، عبادی پور و میثم صالحی و هم‌چنین موسوی و غلامی در یک اتاق قرار دارند که در صورت ابتلای یکی از بازیکنان به کرونا، تیم ملی والیبال ایران در آن پست به مشکل خواهد خورد.