هافبک هلندی آبی اناری ها وضعیت تیمش را بحرانی نمی داند و تاکید کرد که انتقادهای که می شود غلو آمیز است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، بارسلونا در فصل جاری عملکرد ناامید کننده ای داشته است. شاگردان کومان در هر دو بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه مشابه ۳ بر صفر شکست خورده اند و در لالیگا هم در رده نهم جدول رده بندی جای دارند.

با این حال فرانکی دی یانگ بر این باور است که تیمش در بحران به سر نمی برد.

این هافبک هلندی گفت: درانتقاد از ما غلو زیادی صورت می گیرد. ما در بحران به سر نمی بریم. من انتظار زیادی از خود دارم اما جزو بازیکنانی نیستم که در یک فصل ۳۰ گل به ثمر می‌رسانند. اصلا هیچ هافبکی را نمی شناسم که این تعداد گل بزند.

او ادامه داد: فشار زیادی را تحمل می کنم و باید روز به روز بهتر شوم. قبول دارم که در بهترین حالت خود به سر نمی برم اما بد هم کار نکرده ام. بعد از دیدار برابر بنفیکا انتقادهای زیادی از من شد. قبول دارم که نتیجه بدی به دست آوردیم اما این به خاطر بازی بد من نبوده است.

دی یانگ امیدوار است که بارسلونا این روزهای سخت را پشت سر بگذارد. او گفت: به نظرم بعد از بازگشت از اردوهای ملی وضعیت تیم تغییر خواهد کرد. بسیاری می گویند که فصل برای بارسلونا تمام شده اما این اصلا واقعیت ندارد. فاصله زیادی با رئال و اتلتیکو نداریم و هنوز ۳۰ بازی دیگر باقی مانده است. در لیگ قهرمانان اروپا هم شروع بدی داشته ایم اما همچنان فرصت صعود داریم. رونالد کومان فشار زیادی را تحمل می کند و همه بازیکنان وضعیت او را به خوبی درک می کنند.