انتقاد از تفرقه افکنی بین استقلالی‌ها
انتقاد از تفرقه افکنی بین استقلالی‌ها
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به توهینی که به پیشکسوتان استقلال در فضای مجازی صورت گرفته، گفت: مدیر عامل استقلال باید مسئولیت این توهین را بپذیرد.

محمد نوری در گفتگو با حاشیه ورزش اظهار داشت: در روزهایی که پرسپولیسی‌ها در اوج اتحاد و همدلی قرار دارند و حتی بعد از احکام انضباطی صادر شده برای آنها هجمه‌های سنگینی بر علیه آن ایجاد کرده‌اند، متاسفانه افراد غیر مرتبطی که در استقلال هستند باعث شدند تا استقلالی‌ها به جای اتحاد و همدلی برای نتیجه‌گیری، به جان هم افتاده و یکدیگر را متهم کنند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به توهین صورت گرفته به پیشکسوتان این باشگاه در فضای مجازی توسط مدیر آکادمی آبی پوشان گفت: برای مدیریت باشگاه تاسف می‌خورم کار را به جایی کشانده که امروز به جای آنکه پیشکسوتان با هم متحد باشند و برای پیشبرد اهداف تیم تلاش کنند، این‌طوری به جان هم افتاده و منِ پیشکسوت امروز مجبور باشم پاسخ مدیر آکادمی را بدهم.

وی اضافه کرد: البته من این کار را نمی‌کنم چون در شان خودم نمی‌دانم. اما به جای آن از مدیر باشگاه توضیح می‌خواهم که چرا فردی که منتخب ایشان است باید به خودش چنین اجازه‌ای را بدهد. مسئول رفتار امروز مدیر آکادمی استقلال مدیر عاملی است که او را انتخاب کرده و حتی حاضر نیست صورت جلسه هیات مدیره مبنی بر برکناری او را اجرایی نماید.
نوری اضافه کرد: در خصوص برخی اتفاقات آکادمی باید این توضیح را بدهم اگر امروز رنگ آمیزی ورزشگاه امام رضا به عنوان دستاورد یک مجموعه معرفی می‌شود، این رنگ کاری‌ها با هزینه آقای نامداری که مشاور هیات مدیره است و هزینه‌هایی که پدر بازیکنان متقبل شده‌اند صورت گرفته است.

انتقاد از تفرقه افکنی بین استقلالی‌ها/ مددی باید مسئولیت بپذیرد!

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی این تیم برابر ذوب آهن بیان داشت: استقلال برابر ذوب آهن همانطور به میدان رفت که مقابل پرسپولیس و مقابل همین تیم در لیگ بازی کرد. اما در آن دو بازی واقعاً فوتبال روی خوبش را از استقلال دریغ کرد.

نوری تاکید کرد: خوشحالم از اینکه مهدی قایدی به اوج برگشت. او یک پاس گل داد و روی یک گل هم با نبوغ خودش بدون لمس توپ به صورتی کاملاً استثنایی موقعیت سازی کرد. قایدی در آن صحنه واقعاً درس فوتبال داد.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: فرشید اسماعیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر همان بازیکنی شد که از او انتظار می‌رفت.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان داشت: حالا که خوشبختانه استقلال در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کرد و می‌تواند به قهرمانی در این جام امیدوار باشد، اما باید به مجموعه باشگاه استقلال گفت در لیگ هم نباید دست از تلاش بردارند و باید تا آخرین لحظه بهترین بازی خود را ارائه دهند. حتی اگر دیگر روی کاغذ هم شانسی برای قهرمانی نداشته باشند.