انتقاد تند ماتئوس: بدترین آلمانی بود که تا حالا دیده‌ام
انتقاد تند ماتئوس: بدترین آلمانی بود که تا حالا دیده‌ام
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، از عملکرد این تیم مقابل بلژیک انتقاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

بعد از یک شروع فاجعه‌بار در 35 دقیقه ابتدایی، نهایتا تیم ملی آلمان با نتیجه 3-2 برابر بلژیک شکست خورد. این عملکرد فاجعه‌بار آلمان باعث شد که اسطوره فوتبال این کشور، یعنی لوتار ماتئوس، به شدت از تیم فلیک انتقاد کند.

ماتئوس گفت: “ابتدا باید 35 دقیقه اول را ارزیابی کنیم. این نمایشی که آلمان ارائه داد بدترین چیزی بود که در طول دوران حرفه‌ای خود دیده‌ام. آنها در دوئل‌ها دفاع نکردند، بلکه اجازه دادند بلژیکی‌ها بازی کنند. 2-0 عقب افتادن آلمان کاملا منصفانه بود.”

ماتئوس در ادامه گفت: “با آمدن امره‌جان به زمین کمی از خواب بیدار شدیم. پس از آن کیمیچ برای رفتن به جلو آزادی عمل بیشتری داشت. در واقع بچه‌ها مرا متقاعد کردند. می‌خواهیم ببینیم از دقیقه 30 چطور بازی کردند! آنها باید با این شکست کنار بیایند. شما می‌توانید در طول این 60 دقیقه از تیم تعریف کنید. این یک تفاوت کلاس بود. شما می‌توانید 35 دقیقه اول را کاملا فراموش کنید.”

هانسی فلیک هم بعد از بازی درباره این نمایش تیمش گفته بود: “ما خیلی منفعل بودیم. نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. آنها بی‌رحمانه از ما پیشی گرفتند، از جمله در ضدحمله. البته ما در نیمه دوم تا حدودی شرایط را تغییر دادیم.”