انتقال بزرگ برای سردار آزمون
انتقال بزرگ برای سردار آزمون
سومین مورینیو گل زن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران، پس از باشگاه میلان، مورد توجه ژوزه مورینیو در تیم رُم قرار گرفت و به این تیم پیوست .

به گزارش حاشیه ورزش ، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس نقل‌ و انتقالاتی حوزه فوتبال اروپا در خبری اختصاصی مدعی شد که باشگاه رُم وارد رقابت برای جذب سردار آزمون شد .

آزمون در خصوص حضورش در رم: گفت: همیشه دوست داشتیم با مورینیو کار کنم. قراردادم با این باشگاه به صورت قرضی و به مدت یک فصل و نیم است.

وی تاکید کرد:‌ همیشه دوست داشتم شاگرد مورینیو شوم اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.   خیلی خوشحالم به لیگ ایتالیا آمدم و فکر می کنم می توانم برای رم بتزیکن موثری باشم.  این تیم مهاجمان بسیار خوبی دارد و قطعا کار سختی در پیش رو دارم

پیش‌تر خبرهایی مبنی بر علاقه میلان به خرید مهاجم تیم ملی ایران به گوش رسیده بود و رومانو نوشت که منابع خبری او در تیم بایرلورکوزن، پیشنهاد روسونری را تأیید کرده‌اند.

سردار آزمون که در زمستان سال ۲۰۲۲ با باشگاه بایرلورکوزن قرارداد بست، ۴۴ بار با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه به میدان رفت و آمار پنج گل و پنج پاس گل را با پیراهن لورکوزن به ثبت رساند

منبع :همشهری آنلاین 

  • منبع خبر : همشهری آنلاین