انتقال غافلگیرکننده مسی به اینتر میامی بکام با یک میلیون پیام از خواب بیدار شد
انتقال غافلگیرکننده مسی به اینتر میامی بکام با یک میلیون پیام از خواب بیدار شد
دیوید بکام توضیحاتی در مورد قرارداد لیونل مسی با اینترمیامی ارائه کرده و گفته است که او با سیل پیام‌ها از خواب بیدار شده است.

به گزارش حاشیه ورزش نقل از مارکا، صحبت درمورد قرارداد مسی با تیم لیگ برتری فوتبال ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود، با این احتمال که پس از ترک بارسلونا، این بازیکن آرژانتینی با تیم اینترمیامی قرارداد می‌بندند.

حتی زمانی که مسی به پاری سن ژرمن پیوست، پیگیری‌های اینتر میامی و دیوید بکام متوقف نشد و شایعاتی در مورد حضور احتمالی او در این تیم در سال ۲۰۲۳ به گوش رسید.

در نهایت با وجود گزینه‌های دیگر ازجمله بازگشت مسی به بارسلونا یا پذیرش پیشنهاد سودآور عربستان صعودی، این معامله با تیم آمریکایی نهایی شد.

بکام که یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی است، فاش کرد که در روز انتشار خبر انتقال مسی به این تیم، از سیل پیام‌های ارسالی که به یک میلیون رسیده بود، غافلگیر شده است.

بکام گفت: «چند هفته پیش، با حدود یک میلیون پیام در تلفنم از خواب بیدار شدم. با خودم فکر می‌کردم که چه شده است؟ معمولاً این تعداد پیام دریافت نمی‌کنم. تا اینکه شنیدم لئو اعلام کرده که به میامی می‌آید.

من همیشه گفته‌ام که اگر این امکان را داشته باشم که بهترین بازیکنان را در هر زمانی از دوران حرفه‌ای‌شان به میامی بیاورم، این کار را انجام می‌دهم. من همیشه این تعهد را به هوادارانمان داشته‌ام. بنابراین زمانی که شنیدم یکی از بهترین بازیکنان – اگر نگوییم بهترین بازیکن – که همه چیز را در این بازی برده است و با این حال هنوز بازیکن بزرگی است، هنوز جوان است و همچنان همان توانایی‌ها را دارد، می‌خواهد برای تیم من بازی کند، بسیار خوشحال شدم.»

یکی از اهداف بکام در اینتر میامی جذب بازیکنان درجه یک است. او در سه فصل اول حضورش در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده، خریدهای قابل توجهی از جمله برادران هیگواین، فدریکو و گونزالو و همچنین بلز ماتویدی برای این تیم انجام داد.

منبع :همشهری آنلاین 

  • منبع خبر : همشهری