انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت‌های والیبال/ نمره قبولی فدراسیون جهانی
انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت‌های والیبال/ نمره قبولی فدراسیون جهانی

در طول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بیش از ۲۰۰۰ تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی گرفته شد. به گزارش حاشیه ورزش، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه […]

در طول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بیش از ۲۰۰۰ تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی گرفته شد.

به گزارش حاشیه ورزش، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شد و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشت.

فینال این رقابت‌ها بین دو تیم برزیل و لهستان برگزار شد که در پایان تیم ملی والیبال برزیل موفق شد لهستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و مقتدرانه قهرمان این رقابت ها شود.

این مسابقات به دلیل شیوع کرونا با قوانین سختگیرانه دنبال می شد به طوری که قوانین جدید برای اولین بار در والیبال به اجرا در آمد.  فدراسیون جهانی در پایان لیگ لیگ ملت‌های والیبال به نحوه برگزاری این مسابقات نمره قبولی داد.

فدراسیون جهانی نوشت: در رقابت‌های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده حضور داشت و در مجموع ۲۲۵۰ تست پی.سی.آر و ۷۹۲۰ تست آنتی ژن در طول یک ماه گرفته شد و در این بین تست تنها یک بازیکن مثبت بود.

۱۰ روز پس از پایان رقابت های لیگ ملت ها، فدراسیون جهانی از برگزاری این مسابقات خوشحال بوده چرا که موففق شده سلامت و ایمنی شرکت کنندگان را  تضمین کند.

لیگ ملت های والیبال با ۵۷۲ بازیکن والیبال در بخش مردان و بانوان پیگیری شد و در کل ۲۴۸ مسابقه در طول یک ماه برگزار شد. همچنین این مسابقات میزبان یک تیم تلویزیونی با بیش از ۱۰۰ نفر برای پوشش بازی ها بود.

رئیس فدراسیون جهانی در باره برگزاری این مسابقات گفت: هدف نهایی ما از برگزاری این رقابت ها سلامتی همه اعضای از جمله بازیکنان بود. تیم متخصص ما به همراه کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی اقدامات سختگیرانه ای را انجام دادند. اکنون خوشحالیم که همه تیم ها با خیال راحت به کشورهای خود بازگشته اند. همچنین می خواهم از شرکت کنندگان بخاطر احترام به قوانین و همکاری با فدراسیون جهانی و دیگر سازمان ها تشکر کنم.