انصراف یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا کشور
انصراف یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا کشور
یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به فاصله چند ساعت تا برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز ۲۰ دی انجام خواهد شد. محمد بابایی، حامد رضاخانی طالقانی و محسن رضوانی کاندیدای انتخابات این فدراسیون بودند که رضاخانی طالقانی به فاصله چندین ساعت تا برگزاری انتخابات این فدراسیون به صورت کتبی انصراف خود را به دبیر مجمع اعلام کرد.

رضاخانی طالقانی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: ساعت ۳:۵۱ دقیقه امروز نامه انصراف را به دبیر مجمع آقای اسکندریون ارائه کردم.

او علت انصراف از این انتخابات را چیدمان معنادار اکثریت رای‌دهندگان توسط رقیب اعلام کرد و نوشت: “با سلام و عرض ادب
اینجانب حامد رضاخانی طالقانی ضمن اشتیاق فراوان و وجود حس وظیفه شخصی جهت خدمت و ادای دین به خانواده ی بزرگ شنا، شیرجه، واترپولو و شنای هنری، با وجود تایید صلاحیت شخصی، مدیریتی و امنیتی از سوی مراجع ذی صلاح و همچنین تشکر از تمامی حامیان، همراهان و مشوقان برای حضورم در انتخابات فدراسیون شنا در سال ۱۴۰۰، با توجه به چیدمان معنا دار اکثریت رای دهندگان توسط رقیب که در مسند قدرت انتصاب صاحبان رای در همان فدراسیون قرار دارد و از پیش مشخص بودن نتیجه به زعم عقل سلیم، انصراف خود را از شرکت در این نمایش و انتخابات فرمایشی اعلام می نمایم و برای مربیان، ورزشکاران، داوران و سایر اعضای این خانواده آرزوی روزهای بهتر و برای رای دهندگان، وجدانی بیدار و پذیرش عواقب انتخاب خود را آرزو دارم.”