انگار سرلک درباره لئاندرو می‌دانست! (عکس)
انگار سرلک درباره لئاندرو می‌دانست! (عکس)
بی‌تردید اخراج لئاندرو پریرا، از اصلی‌ترین دلایل شکست پرسپولیس در مقابل سپاهان بود.

 

به گزارش “حاشیه ورزش”، پرسپولیس امروز و در ورزشگاه آزادی با یک گل مقابل سپاهان شکست خورد و حالا قرمزپوشان فاصله خود را تا صدر جدول چهار امتیاز می‌بینند. لئاندرو پریرا، مهاجم 31 ساله پرسپولیس در این دیدار نیز نتوانست دروازه سپاهان را باز کند و روند ناکامی‌های این بازیکن باز هم ادامه یافت. اما لئاندرو پریرا از همان ابتدای مسابقه بسیار عصبی بود و به اغلب تصمیمات پیام حیدری، داور این دیدار، اعتراض کرد.

در نهاین پریرا به علت یک خطای بی‌مورد در میانه میدان و البته در ادامه کوبیدن توپ کارت زرد اول را دریافت کرد و در اواخر نیمه اول، با متوقف کردن میلاد زکی‌پور با تکلی خشن، به راحتی زرد دوم را گرفته و اخراج شد. بی‌تردید یک نیمه 10 نفره بازی کردن، از عوامل اصلی شکست پرسپولیس در این دیدار بود.

حالا حدود یک ماه از انتقال لئاندرو پریرا به پرسپولیس گذشته و او هنوز موفق به حتی زدن یک گل هم نشده است. این تصویر امیرحسین خیرخواه این حس را در ذهن مبتادر می‌کند که انگار میلاد سرلک پیش از بازی نیز خبر داشته و دارد به لئاندرو پریرا تذکرات لازم را می‌دهد. مواردی که البته کارساز نبود و این بازیکن باتجربه بدترین روز خود را در پرسپولیس تجربه کرد.

 

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی