اوبامیانگ هت تریک کرد؟
اوبامیانگ هت تریک کرد؟
مهاجم گابنی بارسلونا توپ دیدار برابر والنسیا را با خود به خانه برد تا ثابت شود که گلی که پدری به ثمر رساند به نام او نوشته شده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته بیست و پنجم رقابتپهای لالیگا با نتیجه ۴ بر یک برابر والنسیا به پیروزی دست پیداکرد.

داور بازی گل چهارم بارسلونا را که با شوت بسیار زیبای پدری به ثمر رسانده شد به نام اوبامیانگ به ثبت رساند این درحالی بود که تقریبا همه سایت‌ها این گل را به نام پدری به ثبت رساندند.

برخورد جزیی توپ با پشت اوبامیانگ باعث شده است تا داور بازی گل چهارم ابی اناری‌ها را هم به نام این مهاجم گابنی به ثبت رساند.

اوبامیانگ بعد از بازی در توییتی نوشت: نخستین شروع در لالیگا با نخستین هت تریک همراه شد. احساس باور نکردنی دارم. از پدری تشکر می‌کنم. قول می‌دهم که این بار من پشتم را به کار گیرم تا او گلزنی کند.

این مهاجم گابنی توپ بازی را به خانه برد که معمولا بازیکنان این کار را بعد از هت تریک انجام می‌دهند تا ثابت شود که او در بازی برابر والنسیا هت تریک کرده است.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۲ امتیازی شد و باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید به رده چهارم جدول رده‌بندی بازگشت.