اوج اختلاف دو چهره محبوب رئال‌مادرید
اوج اختلاف دو چهره محبوب رئال‌مادرید
فان نیستلروی می‌گوید کاپلو از قول او دروغ گفته و بار دیگر حرف‌های این مربی را تکذیب کرد

به گزارش حاشیه ورزش رود فان نیستلروی، بازیکن سابق رئال مادرید، بار دیگر خود را در کانون جنجال بر سر اتفاقاتی که در زمان حضور او در رختکن سانتیاگوبرنابئو رخ داده می بیند.

در واقع این بازیکن هلندی سابق و مربی فعلی، به دلیل اظهاراتی که فابیو کاپلو مربی سابق رئال مادرید داشته، مجبور به دفاع از خود و تکذیب حرف‌های این مربی ایتالیایی شده است.

فابیو کاپلو، مربی سابق رود فان نیستلروی در رئال مادرید، در مصاحبه جدیدش، حکایت‌هایی را از دوران مربیگری خود در این باشگاه به یاد آورد که بازیکن هلندی هم در آن‌ها نقش داشت.

رود فان نیستلروی، بازیکن سابق رئال مادرید اما مانند سال ۲۰۲۰ اظهارات جنجالی کاپلو را تکذیب کرد. سرمربی ایتالیایی گفت:«یک روز رود فان نیستلروی آمد و به من گفت: “آقا، اینجا در رختکن بوی الکل می‌آید.” این درست بود.» فان نیستلروی ساعاتی بعد از طریق ریتوئیتی در شبکه‌های اجتماعی خود بار دیگر این اظهار نظر را تکذیب کرد. این اتفاق اولین بار در سال ۲۰۲۰ افتاده بود.

در توییتی که این بازیکن سابق فوتبال منتشر کرد، چنین آمده است: «براساس برخی اظهارات منتسب به فابیو کاپلو، با اشاره به اینکه من در آن زمان گفتم رختکن رئال مادرید بوی الکل می‌دهد، می‌خواهم قاطعانه چنین اظهاراتی را تکذیب کنم. آن رختکن بازیکنان بسیار حرفه‌ای داشت که از همان ابتدا آن را نشان دادند.»

منبع :خبرورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی