اولین طرفدار انریکه در چلسی: کاپیتان آسپیلی‌کوئتا
اولین طرفدار انریکه در چلسی: کاپیتان آسپیلی‌کوئتا
سزار آسپیلیکوئتا با اظهارنظری درباره لوئیس انریکه باعث شد شایعات درباره اینکه او سرمربی آینده این باشگاه انگلیسی است بیش از پیش تقویت بشود.

چلسی که اخیرا گراهام پاتر را تنها بعد از 31 بازی اخراج کرد و فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی موقت منصوب کرد در حال حاضر به دنبال انتخاب سرمربی آینده این تیم است که باید در فصل آینده سکان هدایت آبی‌ها را به دست بگیرد. کاپیتان چلسی امروز با اظهارنظری که داشت باعث شد شایعات درباره یک مربی به عنوان گزینه اصلی باشگاه جدی‌تر تلقی شود.

در روزهای اخیر و از زمان اخراج گراهام پاتر نام لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی چلسی مطرح شده است. اما او تنها گزینه نیست و نام چندین مربی دیگر هم به عنوان شانس‌های نشستن روی نیمکت چلسی مطرح بوده است.

سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی، امروز در مصاحبه با EFE در پاسخ به سوالی درباره احتمال نشستن لوئیس انریکه که در گذشته مربی او بوده، روی نیمکت چلسی، گفت: “وظیفه مذاکره به عهده بخشی از باشگاه است که ما مطمئنیم در نهایت بهترین تصمیم برای باشگاه را می‌گیرند. باید ببینیم چه پیش می‌آید.”

با اصرار مصاحبه‌کننده به آسپیلی‌کوئتا برای اظهارنظر درباره شانس انریکه برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی چلسی او گفت: “بله، این واقعیت است که من دوست دارم دوباره با انریکه کار کنم. بهترین بازی‌های من در تیم ملی بازی‌هایی بوده که هدایت تیم ملی را لوئیس به عهده داشت.”