اونای امری: 17 دیدار اخیر یونایتد را بررسی کردم
اونای امری: 17 دیدار اخیر یونایتد را بررسی کردم

سرمربی ویارئال از قهرمانی در لیگ اروپا بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، ویارئال با شکست دادن منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا جام قهرمانی را بالای سر برد. این بازی در پایان وقت های اصلی و اضافی با تساوی یک بر […]

سرمربی ویارئال از قهرمانی در لیگ اروپا بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، ویارئال با شکست دادن منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا جام قهرمانی را بالای سر برد.

این بازی در پایان وقت های اصلی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آن ویارئال با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ پیروز شد.

اونای امری بعد از بازی گفت: از این دستاورد بزرگ به خود می بالیم و باید خوشحال باشیم. با شایستگی به قهرمانی در لیگ اروپا رسیدیم. این هم برای ویارئال و هم برای فوتبال اسپانیا مهم است. اینکه همه بازیکنان تیمت ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کنند یک موفقیت باور نکردنی و باعث افتخار است.

امری در ادامه صحبت های خود درباره دلیل اصلی موفقیت ویارئال در فینال گفت: توجه ویژه به حریف و تمرکز روی کوچک ترین جزئیات باعث شد تا ما پیروز این بازی شویم. من بعد از آنکه مشخص شد که باید به مصاف منچستر یونایتد برویم ۱۷ بازی اخیر این تیم را با دقت بررسی کردم و این است کار کردن نه چیز دیگر.

او درباره تمرین ضربات پنالتی گفت: وقتی من مربی آلمریا بودم یکی از بازیکنان به من گفت که یک تیم نباید هیچ وقت تمرین ضربه پنالتی کند و من هم چنین نظری دارم و تنها به پیروزی در طول بازی فکر کردیم.

در این بازی همه بازیکنان دو تیم ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کردند تا نوبت به دروازه بان ها برسد که پنالتی بزنند. دروازه بان ویارئال توپ را به گل تبدیل کرد اما دخئا پنالتی خود را از دست داد تا ویارئال پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر برد.