اکبرپور: این استقلال، سپاهان و پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد
اکبرپور: این استقلال، سپاهان و پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد
پیشکسوت فوتبال استقلال معتقد است این تیم می‌تواند در کورس قهرمانی، سپاهان و پرسپولیس را پشت سر بگذارد و قهرمان شود.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی که با یک گل از گل‌گهر سیرجان عقب بود، توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد و اختلافش را با بالانشینان جدول حفظ کند. رضا میرزایی و کوین یامگا، گلزنان استقلال در این بازی بودند و آرمین سهرابیان تنها گل مهمان را به ثمر رساند.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفتگو با ایسنا درباره عملکرد فنی شاگردان ساپینتو در این دیدار عنوان کرد: مهم‌ترین نکته فنی این دیدار، روحیه جنگندگی بازیکنان استقلال تا آخرین ثانیه‌های بازی بود. کار بسیار دشواری است که مقابل تیم پر مهره گل‌گهر، بازی باخته را با پیروزی عوض کنی اما تمرکز بالا و تلاش زیاد شاگردان ساپینتو باعث شد آنها به این مهم دست پیدا کنند و بتوانند گل‌گهر را شکست دهند و اختلاف خود را با سپاهان و پرسپولیس حفظ کنند.

او ادامه داد: نقطه قوت استقلال در این بازی و البته در اکثر بازی‌های این فصل، همدلی بازیکنان و کادر فنی است. همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و هر کدام وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و فکر نمی‌کنم ساپینتو از عملکرد شاگردانش ناراضی باشد. استقلال در فاز هجومی تیمی بسیار قوی و سرعتی است و توانست از این فاکتور برابر گل‌گهر استفاده کند. شاگردان قلعه‌نویی، اکثرا بازیکنان بلدقامتی هستند و سانتر از جناحین مقابل این تیم کارکردی ندارد اما نفوذ از کناره‌ها، استفاده از فضای پشت محوطه جریمه و فرار از جناحین خط دفاعی گل‌گهر بالاخره باعث شد تا استقلال زهر خودش را به این تیم بریزد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره سختی بردهای استقلال در روزهایی که ساپینتو محروم است و روی نیمکت نیست، تصریح کرد: به هر حال، حضور مربی کنار نیمکت و زمین، دلخوشی و دلگرمی برای بازیکنان است. دستورات فنی راحت‌تر به بازیکن القا می‌شود و مربی در هر لحظه می‌تواند تاکتیکش را تغییر دهد. البته در بازی دیروز، میرزایی با نظر ساپینتو به بازی آمد و نتیجه بازی را به کلی تغییر داد. امیدوارم استقلال از بازی بعد با حضور ساپینتو این پیروزی‌های مهم خود را ادامه دهد زیرا مطمئن هستم که این تیم می‌تواند در کورس قهرمانی، سپاهان و پرسپولیس را بگیرد و قهرمان شود.