اکیپ سرمربی احتمالی ناپولی را معرفی کرد
اکیپ سرمربی احتمالی ناپولی را معرفی کرد
اکیپ از کریستوفر گالتیه به عنوان جدیدترین گزینه هدایت ناپولی یاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

حفظ ویکتور اوسیمن تنها ماموریت دشوار ناپولی برای فصل آینده نیست و این باشگاه به طور همزمان در پی استخدام سرمربی جدید برای جانشینی لوچانو اسپالتی است.

بعد از مطرح شدن نام‌های متعدد در چند روز اخیر روزنامه اکیپ در شماره روز پنج شنبه خود از یک گزینه جدید رونمایی کرد که بخت بالایی برای انتخاب شدن دارد: کریستوفر گالتیه.

اسپالتی بعد از قطعی شدن قهرمانی ناپولی در سری A و پیش از پایان فصل اعلام کرد که قصد استراحت دارد و نمی خواهد فصل آینده مربیگری کند. این تصمیم اسپالتی باعث شد تا سران ناپولی برای یافتن جانشین او دست به کار شوند؛ از کریستوف گالتیه و رودی گارسیا به عنوان گزینه های جدید ناپلی‌ها یاد می شود.

نشریه اکیپ در شمار روز پنج‌شنبه خود با انتشار عکسی بزرگ از گالتیه روی صفحه اصلی خود حضور او روی نیمکت ناپولی را محتمل دانست. این مربی فرانسوی هنوز به طور رسمی با PSG قطع همکاری نکرده اما به زودی کارش را رسما در پاریس به پایان می رساند تا اورلیو دی لورنتیس دست بازتری برای مذاکره با او داشته باشد.

رودی گارسیا، سرمربی سابق رم، لیون و مارسی که آخرین تجربه مربیگری‌اش در النصر خیلی موفق نبود دیگر گزینه جدید قهرمان سری A برای جانشینی اسپالتی است.