اگر بازی ادامه داشت گل دوم را هم می‌زدیم
اگر بازی ادامه داشت گل دوم را هم می‌زدیم
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش در نیمه دوم برابر اتلتیکو مادرید متحول شد و می‌توانست به گل دوم برسد.

به گزارش حاشیه ورزش وبه نقل از اسکای، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو از منچستر یونایتد پذیرایی کرد. این بازی با وجود آنکه اتلتیکو در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. الانگا در دقیقه ۷۵ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه ۸۰ برای تیمش گلزنی کرد.

رانگنیک با تمجید از گلزن تیمش گفت: در تمام بازی هایی که انجام داده، نشان داده که با اشتیاق بازی می کند. او فقط از بازی خود در زمین لذت می‌برد، الانگا از توانایی های خود آگاه است و می خواهد آن توانایی ها را نشان دهد. ما باید این را در پست های دیگر نیز نشان دهیم.

او در ادامه گفت: هنوز نمی توانم آنچه در نیمه اول بازی کردیم باور کنم. در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم، با مالکیت بیشتر در مناطقی که مهم بود و اگر ۱۰ دقیقه دیگر بازی می کردیم ممکن بود بازی را ببریم. ما باید در نیمه اول بهتر بازی می کردیم، من از آن عملکرد در نیمه اول بسیار ناامید شدم. اینجا لیگ قهرمانان است. برای بردن بازی‌ها باید اشتیاق بیشتری داشته باشیم و بهتر از این بازی کنیم.