اگر قرار است با همه قوا شرکت نکنیم بهتر است به هانگژو نرویم
اگر قرار است با همه قوا شرکت نکنیم بهتر است به هانگژو نرویم
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: اگر قرار است با همه قوا شرکت نکنیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم، بهتر است در بازی‌های آسیایی شرکت نکنیم.

به گزارش حاشیه ورزش رضا عنایتی در نشست خبری امروز خود در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بازی‌های آسیایی هانگژو یک حساسیت را در جامعه فوتبال ایجاد کرده است. ما ابتدا به ازبکستان می‌رویم و سپس در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم. ما تیم را خیلی سریع جمع کردیم. شرایط فوتبال ما طوری هست که می‌توانیم کارهای سختی انجام بدهیم. پنج روز بعد از من در بازی‌های غرب آسیا در عراق شرکت کردیم که تورنمنت سختی هم بود. البته تا فینال هم رفتیم و فکر می‌کنم بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما شد، هر چند برخی دنبال بهانه بودند تا شرایط ما را سخت کنند.

وی تاکید کرد: جمع کردن قلعه‌نو از باشگاه‌ها کار سختی است، اما آنها همکاری کردند و به اردوی ترکیه رفتیم. در مجموع شرایط خوبی است. بعد از تورنمنت عراق خیلی بازیکنان در ترکیب تیم‌های خود قرار گرفتند. ما پیش از این زیرمجموعه تیم بزرگسالان بودیم و فکر می‌کنم در تیم امید بازیکنان باکیفیت زیادی داریم. قلعه‌نویی همکاری خوبی داشته و هر کمکی لازم بوده انجام داده و تا در نهایت بتوانیم از اعتبار فوتبال ایران در هانگژو دفاع کنیم.

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم