ایتالیا مردانش را برای لیگ ملت‌های والیبال به خط کرد
ایتالیا مردانش را برای لیگ ملت‌های والیبال به خط کرد
فهرست منتخب تیم ملی ایتالیا برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد.

حاشیه ورزش:

فردیناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا، فهرست بازیکنان مورد نظرش را برای حضور در لیگ ملت‌ها اعلام کرد. رقابت‌های لیگ ملت‌ها امسال اهمیت زیادی دارد چون تیم‌هایی که هنوز به المپیک راه نیافته‌اند برای به دست آوردن بلیت پاریس باید امتیازهای لازم را در این رقابت‌ها به دست بیاورند و ایتالیا یکی از این تیم‌هاست.

ایتالیایی‌ها در حال حاضر در رده‌بندی جهانی با ۳۴۲.۴۳ امتیاز سوم در جایگاه سوم‌اند و بهترین تیم ملی در بین تیم‌هایی‌اند که هنوز جواز حضور در المپیک را کسب نکرده‌اند و شانس زیادی برای حضور در المپیک دارد.

ایتالیا اولین بازی‌اش را در لیگ ملت‌های والیبال در ریودوژانیروی برزیل انجام خواهد داد؛ جایی که با آلمان، ایران، ژاپن و برزیل میزبان دیدار خواهد کرد. این تیم در مرحله بعد در اتاوای کانادا به مصاف تیم‌های فرانسه، آمریکا، کوبا و هلند خواهد رفت. در هفته سوم این بازی‌ها که قرار است در لیوبلیانای اسلوونی برگزار شود، تیم ملی ایتالیا به مصاف لهستان، بلغارستان، اسلوونی و ترکیه خواهد رفت.

فینال مسابقات نیز در شهر لودز لهستان برگزار می‌شود.

پاسورها:
پائولو پورو، مارکو فالاسکی، سیمونه جیانلی (کاپیتان)، ریکاردو سبرتولی

دریافت‌کننده‌ها:
فرانچسکو سانی، الساندرو میچیلتتو، فرانچسکو رسین، دیوید گاردینی، ماتیا بوتولو، دانیله لاویا، توماسو رینالدی، جولیو ماگالینی، لوکا پوررو

مدافعان روی تور:
لورنزو کورتزیا، جانلوکا گالاسی، سیمون آنزانی، روبرتو روسو، مارکو ویتلی، ادواردو کانسکی، جووانی سانگوینتی

پشت خط زن‌ها:
یوری رومانو، فابریزیو جیرونی، الساندرو بوولنتا، لورنزو سالا

لیبروها:
فابیو بالاسو، گابریله لورنزانو، دامیانو کاتانیا، مارکو گاگینی

  • منبع خبر : ایسنا