ایران 4 – آنگولا 0: طارمی گلزن را به پورتو هدیه دادیم!
ایران 4 – آنگولا 0: طارمی گلزن را به پورتو هدیه دادیم!
تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی تدارکاتی و با درخشش ترابی و طارمی، با چهار گل از سد حریف خود آنگولا عبور کند.

حاشیه ورزش:فیفا دی اخیر به کام ایران تمام شد و تیم ملی موفق شد در دو دیدار تدارکاتی که برگزار کرد به پیروزی برسد. شاگردان امیر قلعه نویی در جدال برابر آنگولا توانستند با چهار گل میهمان خود را شکست دهند.تیم ملی در نیمه نخست طوفانی ظاهر شد و ظرف 20 دقیقه ابتدایی بازی سه بار دروازه حریف را باز کرد. گل اول روی نبوغ مهدی ترابی به دست آمد. او با سماجت توپ را از بازیکن آنگولا گرفت و قدوس را صاحب توپ کرد ولی ضربه او را بازیکن حریف حوالی خط دروازه برگشت داد و توپ دوباره به ترابی رسید که او این بار طارمی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

روی گل دوم نیز ترابی با یک پاس از سمت چپ، میلاد محمدی را راه انداخت و این بازیکن با یک پاس دیدنی به طارمی، مهاجم ایرانی را برابر دروازه در شرایط خوب گلزنی قرار داد که مهاجم پورتو نیز قدر این فرصت را دانست گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند.
در دقیقه 20 و روی حرکت ترابی از چپ، او وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس زیبا به دهانه دروازه، صادق محرمی را صاحب موقعیت کرد و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا نیمه اول با 3 گل به سود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز روی حرکت تماشایی حاج صفی از چپ، او توانست مغانلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کند و او نیز با یک ضربه فنی دقیق و نرم، گل چهارم را در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند تا ایران با این چهار گل از سد آنگولا عبور کرده و فیفا دی را با 2 پیروزی، 5 گل زده و 2 کلین شیت به پایان برساند.

  • منبع خبر : ورزش سه