ایمان‌زاده: تکواندوکاران بالاتر از انتظار در المپیک ظاهر شدند
ایمان‌زاده: تکواندوکاران بالاتر از انتظار در المپیک ظاهر شدند
سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان پس از کسب دو مدال طلا در کیوروگی گفت: تکواندوکاران ناشنوا بالاتر از انتظار ما در المپیک ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی حاشیه ورزش به برزیل، رضا ایمان زاده در ارزیابی عملکرد تکواندوکاران در بازیهای المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: در این دوره از بازیهای المپیک تیمها با تمام قدرت شرکت کرده بودند و پیش بینی مدال به راحتی امکانپذیر نبود.

وی گفت: البته دوره قبل ما تنها موفق به کسب سه مدال برنز شدیم، اما این دوره با ۱۰ ورزشکار در رشته های پومسه و کیوروگی موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدیم که البته روز یکشنبه نیز در رشته کیوروگی در چهار وزن منهای ۸۰ و مثبت ۸۰ مردان و منهای ۶۷ و مثبت ۶۷ زنان رقابت خواهیم داشت که امیدوارم در این چهار وزن نیز به مدالهای خوش رنگی دست پیدا کنیم.

ایمان‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود که جایگاه خود را نسبت به دوره قبل ارتقا دهیم که انصافا عملکرد تکواندوکاران راضی کننده و بالاتر از انتظار بود.

سرمربی تیم ملی کیوروگی تصریح کرد: در این دوره دختران و پسران در هر دو رشته کیوروگی و پومسه برای کسب بهترین مدال جنگیدند و کم نگذاشتند.

ایمان زاده در پایان افزود: این دوره تکواندوکاران بهترین جایگاه را نسبت به دوره قبل کسب کردند و نتایج راضی کننده بود.