اینترمیامی بدون مسی چقدر حقیر است! (عکس)
اینترمیامی بدون مسی چقدر حقیر است! (عکس)
اینترمیامی در شبی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با نتیجه 5-2 مقابل آتلانتا شکست خورد.

اینترمیامی در شبی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با نتیجه 5-2 مقابل آتلانتا شکست خورد.

به گزارش “ورزش سه“، حضور لیونل مسی در اینترمیامی به تحول شگفت انگیزی در این تیم منجر شد؛ تیم آخر کنفرانس شرق MLS با اضافه شدن فوق ستاره آرژانتینی قهرمان لیگز کاپ شد و به فینال جام آزاد امریکا صعود کرد. در حالی که هواداران اینترمیامی به این روند دلپذیر عادت کرده بودند مصدومیت مسی همه چیز را خراب کرد و شاگردان تاتا مارتینو در غیاب این بازیکن با نتیجه 5-2 مغلوب آتلانتا شدند.

لیونل مسی به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش شرایط بازی در بازی این هفته تیم باشگاهی اش را پیدا نکرد و تلاش می کند تا خود را به بازی روز پنج شنبه مقابل تورنتو برساند؛ دیداری که با توجه به شکست سنگین امشب حضور ستاره آرژانتینی در آن بسیار ضروری به نظر می رسد.

اینتر میامی که با حضور مسی و با سه برد و یک مساوی کمی از بحران در قعر جدول MLS رها شده بود امشب در ورزشگاه مرسدس بنز مقابل آتلانتا یونایتد حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 5-2 شکست خورد تا 28 امتیازی مانده و شانس صعود یک پله ای در جدول را از دست بدهد؛ این تیم در حال حاضر در جدول کنفرانس شرق از آخر دوم است.

لئوناردو کاپانا در دقیقه 25 گل اول را برای اینترمیامی زد اما این گل خیلی زود در دقیقه 36 توسط تریستان مایومبا جبران شد و آتالانتا در ادامه روی گل به خودی کمال میلر (41) و گل زیبای بروکس لنون در دقیقه 44 توانست این نیمه را 3-1 به سود خود به پایان برساند.

تاتا مارتینو که از سه ستاره سابق بارسلونا فقط سرخیو بوسکتس را در ترکیب داشت نتوانست تدبیر خاصی برای تغییر نتیجه در نیمه دوم بیاندیشد. گئورگیس گیاکوماکیس و تیلور وولف در دقایق 76 و 89 دو گل دیگر میزبان را زدند تا آتلانتا این دیدار را با پیروزی 5-2 به پایان برساند و مشخص شود که اینترمیامی همچنان بدون مسی هیچ است!

منبع : ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه