اینزاگی: می‌توانستیم در نیمه اول بیشتر از دو گل بزنیم
اینزاگی: می‌توانستیم در نیمه اول بیشتر از دو گل بزنیم
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

اینتر که امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میهمان میلان بود، در همان 11 دقیقه ابتدایی توانست دو بار دروازه حریف را باز کند.

ابتدا این ادین ژکو بود که روی یک کرنر، با ضربه‌ای تماشایی نرآتزوری را پیش انداخت و سپس هنریک میخیتاریان اختلاف را به دو گل افزایش داد.
شاگردان اینزاگی در همان نیمه اول موقعیت بسیار خوبی برای رسید به گل‌های بعدی داشتند، اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید.

اینزاگی در پایان بازی گفت: “من خیلی راضی هستم. نیمه اول استثنایی بود. ما واقعا می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم.

بازی فوق‌العاده|‌ای بود. ما از چندین مرحله عبور کردیم، بنابراین می‌دانیم که این تازه نیمه اول بود. ما در بازی برگشت از حمایت هوادارانمان برخورداریم و می‌دانیم که هنوز باید یک تلاش دیگر بکنیم تا این رؤیا به واقعیت تبدیل شود.
بازیکنان من هر تکه از زمین را به خوبی پوشش دادند و به یکدیگر کمک کردند، اما می‌دانیم که کار هنوز تمام نشده است.”
اینتر که در سری A به دنبال کسب سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ است، شنبه شب باید به مصاف ساسولو برود: “72 ساعت دیگر ما یک دیدار بسیار مهم در سری A مقابل ساسولو داریم. دیدارهایی مانند امشب انرژی زیادی از ما می‌گیرد، بنابراین ما باید بازیکنانی که 100 درصد آماده نیستند را ارزیابی کنیم.”