اینزاگی: هنوز هیچ چیز به دست نیاورده‌ایم
اینزاگی: هنوز هیچ چیز به دست نیاورده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال اینتر عنوان کرد تیمش هنوز به هیچ عنوان قهرمانی دست نیافته است و باید کار خود را با جدیت دنبال کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر با برتری برابر رم توانست یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل لیگ ایتالیا نزدیک تر شود. سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر بعد از این دیدار گفت:‌ من بیش از هر چیز به بازی مردان تیمم افتخار می کنم، نگران بودم که سه روز پس از دربی کوپا ایتالیا مقابل تیمی که در ۱۲ هفته شکست نخورده و بازیکنان بزرگی در فرم خوبی دارد امتیاز از دست دهیم. ما به یک عملکرد در سطح بالا نیاز داشتیم و بازیکنان کاملاً این را به من دادند. لائوتارو مارتینز چند ماه در بحران بود، اما به نظر می رسد این دوران سخت را پشت سر گذاشته است و به دنبال گلزنی در همه دیدارها است. او فقط به گل نیاز داشت، همین. برای هر بازیکن یا مهاجمی ممکن است این دوران رخ دهد و ما او را به خوبی درک می‌کنیم. بچه‌ها خیلی سریع بعد از کوپا ایتالیا ریکاوری کردند و این پنجمین برد متوالی بود، اما هنوز چیزی به دست نیامده است.

اینزاگی در ادامه صحبت های خود گفت: فکر می کنم برتری برابر یوونتوس نقطه عطف ما در این فصل بود. بعد از آن دیدار ما توانستیم ۴ برد دیگر نیز به دست بیاوریم و این شرایط را برای ما خوب کرده است. اکنون در فینال جام حذفی نیز هستیم و هر دو جام را بسیار جدی می گیریم. تلاش می کنیم که به این مهم برسیم و قهرمان شویم. باید بازی به بازی پیش برویم چون میلان هر لحظه می تواند به ما برسد. با این حال ابتکار عمل دست ما است و اگر بتوانیم همه دیدارهای خودمان را برنده شویم عنوان قهرمانی را به دست خواهیم آورد. ما هنوز هیچ چیز به دست نیاورده‌ایم. درست است که در صدر جدول لیگ هستیم و در فینال جام حذفی نیز حضور داریم ولی روی کاغذ هیچ عنوانی را به دست نیاورده‌ایم. باید بیش از این ها کار کنیم تا عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

او درباره خوش و بش با مورینیو بعد از پایان بازی گفت: ما برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. مورینیو مربی خاصی است، او همیشه بسیار مهربان است. قبل از بازی کوپا ایتالیا، ما ۴۵ دقیقه با هم نشستیم و صحبت کردیم. او فردی فوق العاده است که می توان با او درباره فوتبال صحبت کرد.