این جادوی برنابئو و تاریخ بزرگ ما است
این جادوی برنابئو و تاریخ بزرگ ما است
سرمربی رئال مادرید از بازگشت باشکوه برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، رئال مادرید شب باشکوهی را در برنابئو رقم زد. رئال که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با دو گل از پاری سن ژرمن عقب بود در نیمه دوم با درخشش بنزما سه گل به ثمر رساند تا راهی دور بعد شود.

آنچلوتی بعد از بازی گفت: بسیار اذیت شدیم اما مقاومت کردیم. در بازپس گیری توپ با مشکل مواجه شدیم با این حال فشار و پرس بنزما چاره گشا شد و باعث شد تا گل تساوی را به ثمر رسانیم و بعد از آن جادوی برنابئو رقم خورد.

سرمربی رئال ادامه داد: تغییراتی که داشتیم باعث شد تا روند بازی تغییر کند. این تغییرات تنها تاکتیک تیم را عوض نکرد بلکه انرژی و توان زیادی به تیم بخشید.

او درباره درخشش بنزما و مودریچ، گفت: هم بنزما و هم مودریچ همواره بهترین هستند. بسیار خوشحالم که با چنین بازیکنانی کار می کنم. بنزما باوجود آنکه از آسیب دیدگی رنج می برد اما بازگشت باشکوهی داشت. مودریچ هم که مثل همیشه بهترین بود.

سرمربی ایتالیایی رئال در ادامه صحبت های خود گفت: اگر خوب بازی کنیم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و البته شانس هم با ما یار بود. این جادوی ورزشگاه و تاریخ یک باشگاه بزرگ بود.

او در پایان گفت: من بازی های زیادی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده ام اما این بازی را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. باید به این نمایش خوب خود ادامه داد چرا که کار ما تمام نشده است. همه ما از این پیروزی و نمایش خوشحال هستیم و بی صبرانه در انتظار بازی بعدی هستیم.