این دفاع قرار است در نیمه نهایی CL بازی کند!
این دفاع قرار است در نیمه نهایی CL بازی کند!
دیوید اوکرکه، مهاجم نیجریه‌ای کرمونزه، در بازی مقابل میلان خط دفاعی این تیم را با یک حرکت تکنیکی کاملا محو کرد و تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش حاشیه ورزش

کرمونزه امشب در سن‌سیرو دست به کار مهمی زد و میلان را در خانه خودش با تساوی 1-1 متوقف کرد. کرمونزه که در 19 جدول سری آ حضور دارد تا دقیقه 93 از میلان پیش افتاده بود و در آخرین ثانیه‌ها پیروزی مقابل حریف بزرگش را با تساوی تعویض کرد.

اما نقطه عطف این مسابقه برای کرمونزه گل دیدنی‌ای بود که مهاجم اهل نیجریه این تیم، دیوید اوکرکه، با یک حرکت تکنیکی تماشایی به ثمر رساند.

دیوید اوکرکه در دقیقه 56 به جای مارکو بناسی، هافبک دفاعی تیمش، وارد زمین شد و این نشان می‌داد سرمربی کرمونزه قصد دارد با ترکیبی تهاجمی‌تر به بازی مقابل میلان ادامه دهد. این استراتژی جسورانه کرمونزه نتیجه داد و اوکرکه به تعویض طلایی این تیم تبدیل شد.

در دقیقه 77 پابلو گالدامس، هافبک اهل شیلی، یک پاس عمقی هوشمندانه ارسال کرد و اوکرکه بعد از کنترل توپ با چرخشی استثنایی، دو مدافع میلان را کاملا محو کرد. تیاو و کالولو دو مدافعی بودند که در این صحنه با تکنیک اوکرکه از جریان بازی حذف شدند تا این مهاجم نیجریه‌ای با شوتی دقیق مانیان را هم تسلیم کرده و گل اول کرمونزه را به ثمر برساند.

اگر گل جونیور مسیاس در وقتهای تلف شده نبود کرمونزه با این گل دیدنی اوکرکه می‌توانست در خانه روسونری به پیروزی برسد و با دست پر به شهرش برگردد.