این ستاره در بازی قرقیز گل می‌زند
این ستاره در بازی قرقیز گل می‌زند
امیرحسین حسین‌زاده آماده است تا با حضور در ترکیب تیم ملی و در مصاف با قرقیزستان، ایران را به گل برساند.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی در مصاف نخست مسابقات کافا به مصاف افغانستان رفت و این تیم را با نتیجه 6-1 شکست داد.در این بازی برخی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی شانس بازی پیدا نکردند که یکی از آنها امیرحسین حسین‌زاده بود. ستاره استقلال در فصلی که این تیم بعد از 9 سال و در یک فصل بدون شکست قهرمان شد و فصل گذشته را در تیم شارلروآ گذارند.

امیرحسین حسین‌زاده آماده است با فراخوان امیر قلعه‌نویی در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید و با موقعیت‌طلبی تیم ملی را به گل برساند. با تغییر صورت‌گرفته در کادر فنی تیم ملی و همچنین ضرورت جوان‌سازی در اردوی تیم ملی حالا شانس بازی بازیکنانی چون امیرحسین حسین‌زاده بیشتر می‌شود و این بازیکنان جوان می‌توانند خود را به ترکیب تیم ملی تحمیل کنند. همان‌طور که محمد محبی هم تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در فاز تهاجمی تبدیل شده است.

امیرحسین حسین‌زاده با تجربه بازی در لیگ برتر بلژیک بدون شک این بار با اعتمادبه‌نفس بیشتری در ترکیب تیم ملی به میدان می‌آید و به یقین قدر این موقعیت و این فرصت را خواهد دانست. کمترین حسن تغییر در کادر فنی تیم ملی دعوت از بازیکنان جدیدی چون امیرحسین حسین‌زاده است که می‌تواند بنزین سبز را به شریان حیاتی تیم ملی تزریق کند. خیلی‌ها مشتاقانه منتظر درخشش بازیکنانی چون حسین‌زاده در ترکیب تیم ملی هستند، چون این منجر به جوان‌سازی تیم ملی و رویاپردازی در جام ملت‌ها می‌شود. رویای قهرمانی در جام ملت‌ها البته که می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. چون در کنار باتجربه‌ها جوانانی چون امیرحسین حسین‌زاده هم آماده بازی و درخشش هستند.