این مدافعان مجیدی را نصف جان کرده‌اند
این مدافعان مجیدی را نصف جان کرده‌اند
شاگردان فرهاد مجیدی با دو اشتباه در خط دفاعی نتیجه را مقابل عجمان واگذار کردند.

به گزارش حاشیه ورزش

فرهاد مجیدی پس از پنج هفته که نتوانسته بود برد را تجربه کند، در دیدار هفته گذشته مقابل بنی‌یاس به یک برد ارزشمند برای تثبیت جایگاه تیمش در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات دست پیدا کرد و هشتمین برد فصل را جشن گرفت، اما او دیشب(چهارشنبه) با یک بدشانسی و اشتباه مدافعان خودی سه امتیاز را به عجمان داد.

تیم فوتبال اتحاد کلباء در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی خود یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات را مقابل تیم رده هفتمی عجمان برگزار کرد که حریف آنها در ۶ مسابقه گذشته‌اش در لیگ شرایط فوق‌العاده‌ای داشت و سه تساوی و سه پیروزی به دست آورده بود.

شاگردان فرهاد مجیدی علی‌رغم اینکه در نیمه اول نمایش کاملا یک طرفه‌ای مقابل تیم شکست‌ناپذیر این هفته‌های لیگ امارات داشتند و توانستند ضمن مالکیت توپ بیشتر، پنج حمله جدی به همراه سه شوت در چارچوب داشته باشند، روی یک غفلت خط دفاعی در آفسایدگیری و گل به خودی، بازنده به رختکن رفتند.

اتحاد کلباء که در ۹ دیدار رسمی اخیرش در یک مسابقه جام ریاست جمهوری مقابل البطائح و دو بازی لیگ برتری برابر شباب الاهلی و بنی‌یاس(هفته قبل) گل به خودی دریافت کرده بود، بازهم با این بدشانسی بزرگ و اتفاق عجیب در دیدار با عجمان مواجه شد تا شاگردان فرهاد مجیدی با وجود نمایش کاملا بهتر نسبت به حریف‌شان، با شکست یک بر صفر به رختکن بروند.

اشتباه در آفسایدگیری مدافعان اتحاد کلباء در دقیقه ۲۵ کاری کرد تا ولید ازارو، مهاجم مراکشی عجمان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که ضربه فنی بغل پای او پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه، پس از برخورد به پای دودو، مدافع برزیلی کلباء تبدیل به گل شد.

مدافع کناری ۲۰ ساله فرهاد مجیدی به جای دفع توپ، با انتخاب منطقه نادرست برای گرفتن موقعیت در محوطه ۶ قدم کاری کرد تا تیمش گل اول را دریافت کند
دودو ۲۰ ساله که سه ماه قبل با نظر فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات زمستانی از تیم ژوونتود در سری A برزیل به اتحاد کلباء اضافه شده و در این مدت فقط یکبار در جام ریاست جمهوری در ترکیب قرار گرفته و در پنج مسابقه لیگ برتر امارات به‌عنوان یار جانشین استفاده شده بود، در نخستین حضور فیکس در لیگ نمایش ضعیفی ارائه داد و شکست تیمش را با یک گل به خودی پایه‌گذاری کرد.

زمانی که عجمان با گل به خودی و اشتباه دودو پیش افتاد، اتحاد کلباء بخاطر مصدومیت سلطان الزعابی، مدافع چپ خود ۱۰ نفره شده بود و فرهاد مجیدی یک بازیکن جانشین به کنار زمین فرستاد تا تعویض شود، اما در همین حین که آنها یک یار کمتر داشتند، گل را دریافت کردند
شاگردان مجیدی نیمه دوم را برای جبران گل خورده آغاز کردند، اما بازهم اشتباه در آفسایدگیری توسط مدافعان اتحاد کلباء تکرار شد و این بار عجمان با یک توپ بلند و پاس در عرض علی مدن و ضربه تمام کننده ولید ازارو توانست در دقیقه ۴۹ به گل دوم دست پیدا کند.

در ادامه فرهاد مجیدی تغییراتی برای هجومی کردن تیمش به وجود آورد ولی با وجود تلاش زیاد و حملات پرشمار که ۱۹ موقعیت به وجود آوردند و پنج شوت در چارچوب در این دیدار زدند، در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا ۲۹ امتیازی و در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات بمانند و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، اختلاف ۱۱ امتیازی با الجزیره رده هفتمی پیدا کنند.

شاگردان مجیدی در سه دیدار باقی مانده فصل جاری لیگ برتر امارات باید به مصاف شارجه، خورفکان و الجزیره بروند که کسب حتی یک امتیاز در این سه دیدار احتمالا جایگاه‌شان را در رتبه هشتم حفظ کند.